19.57 för min del.
Tror det kan bli muligheter til å fiske litt på slutten av dagen, ref @Morti er fredag i closing ofte en kjøpsmulighet.
Det kan også være at mange er usikre på om CE kan gå nedover på salgslistene på Steam etc. i helgen og at disse vil lette på trykket…
Tror de hadde vært igang med lettelsen allerede da
Yes vi får se på slutten av dagen hvor det bærer hen, men vi så på onsdagen at mange var usikre på å sitte med aksjer over torsdagen, da vi fikk fallet på 10-11%. Her er det mye psykologi ute å går, i tillegg til at vi har store tradere som @Cirmes som kan kjøre kursen hvor de vil…
Tviler litt på det rett og slett fordi helga har høyest CCU i løpet av uka.
I mine auger er CE på veg oppover på lista, så…
- Og så eit gigantisk 48 timers streamopplegg i helga…
DEMAAAAAAND IS HIGHER THAN FORECAAAAST.
eg vil lage ein sang.
(Because we forecast anywhere between 1 and 0. That turned out to be wrong)
CCU över 20k nu!
Jeg er inne allerede med 75% @Slappenfjert , sitter litt på gjerdet med de siste prosentene…
Satser på å kjøpe litt på slutten idag, hvis de kortsiktige traderne skal ut…
Demand is higher than forecast ja.
Og regn med at de hadde en rimelig høy forecast sånn at de ikke skulle gå i baret igjen.
Så dette er helt enormt.
CCU er jo et stykke under ea-lansering. Ikke godt å vite hvordan de forcaster.
Det tok en god uke før vi hadde 50k
CCu er ikke så langt unna ser du.
Det var tirsdagslansering det også, peaken burde komme på søndag:
Kurven for torsdag vil være forskjellig denne gangen pga himmelspretten.
Skjønner ikke hva du prater om, ser du bare på Pc? reiner du ikke med de to andre plattformene?
I går hadde vi ca 38 k på PC, han som sitter og teller rapporterte over 13k på PS4 og over 4k på X-Box = 55k på alle plattformer i går kveld. Det er fare (for de som ikke har nok aksjer ) att dette tallet er 70k+ på søndag…
Siden jeg ikke vet CCU på hverken PS4 eller Xbox så må jeg anta jeg mener PC. Og godt under toppen da altså. Det er likegyldig om den er i dag eller søndag, prognosene er like feil for det. Det jeg mener er at jeg forstår ikke helt hva slags tall de egentlig hadde sett for seg da de må kaste seg rundt såpass mye for å gjøre plass til folk. Konstant og bevisst undervurdering?
Eller en helsikes pågang
I ea var det overflod av private servere. Nå er det motsatt og folk ser ut til å søke mot public servers
Så mye informasjon og lite nytt bringes til bordet.
Tror man dette går bra og at CE blir en suksess kjøp eller hold dine posisjoner.
Tror man at dette er en Funcom fiasko så selg eller short om du kan.
Så enkelt er livet - - God helg