Korrekt.
Og vi skal ikke glemme at vi nå tjener mer enn 33% mer per kopi solgte. Mai salget på steam omsetter for ca dobbelt av det februar gjør osv…
Så 3 plass på GTS listen, det er akseptabelt.
+Xbox
+PS4
Det blir et hyggelig kvartal!
Korrekt.
Og vi skal ikke glemme at vi nå tjener mer enn 33% mer per kopi solgte. Mai salget på steam omsetter for ca dobbelt av det februar gjør osv…
Så 3 plass på GTS listen, det er akseptabelt.
+Xbox
+PS4
Det blir et hyggelig kvartal!
Og ikke glem at vi kan bruke Battlepass som benchmarking. For vi kan tracket det salget i sanntid.
Funcom sliter med å få opp nok servere. Antall spillere overgår forventningene deres!
På GTS listen ligger vi foran spill som er lansert omkring samme tidsperiode:
Pillars of Eternity II: Deadfire - release 8.mai
Frostpunk - release 24.april
The Forest - release 30.april
Total War Sage : Thrones of Britannia - release 3.mai
Far Cry5 - release 27.mars (det er litt lenge siden)
Battletech - release 24.april
Det er kun basert på antall servere som dukker opp. Jobber med en ide, men tallene jeg får ut sålangt er ikke tilfredstillende.
For høyt?
Hittil er dette hovedbekymringen:
Arfelt är ju grym ändå måste jag säga. INget om Funcom direkt men intressant att lyssna på.
Det å telle antall reviews er jo heller ikke 100% fasit. Fins jo masse folk som bare ønsker å spille for det ser kult ut. De ser det på reklame og vennene dems forteller om det. Men de skjiter en lang marsj i å legge igjen en review. Så om vi har færre reviews nå enn ved ea ville jeg ikke satt som en rettesnor
Please snälla Funcom, kan ni komma med lite fina uppdateringar idag. Så man slipper gå runt med maxpuls och telefonen fastlimmad framför ansiktet. Please!
Bender Bending Rodriquez jobber hardt med tulleordre, ikke la han få aksjene dine
Yes! I know. Gillar oavsett var han än är att han är öppen för att diskutera!
discord link?
Med tanke på at funcom har bommet grovt på behovet for servere, kan man da anta at budsjettet også derfor har betuydelig avvik. ihht til Rui sine ord skal da informadjonen bli videreformidlet til aksjonørene utenom rapportene? Ser for meg litt guiding på mandag✌. Denne gullfisken er på hytta og får ikke spammet f5 idag😅
Edit: håper funcom gir meg penger til en ny telefon; her var det mye skrivefeil
La ut en fiskepost på 19.90. Vi får se om det napper.