Det dere faktisk glemmer oppi det her alle mann er at mange sjekker ingame videoer på youtube og twitch etc før de kjøper.
Men det som teller mest er større seriøse anmeldelser av spill fra tyngre aktører som kan påvirke massene
Det dere faktisk glemmer oppi det her alle mann er at mange sjekker ingame videoer på youtube og twitch etc før de kjøper.
Men det som teller mest er større seriøse anmeldelser av spill fra tyngre aktører som kan påvirke massene
100% enig. Folk søker mye mer på YouTube/Facebook/Twitch/Gamingsider for å se spillet og anmeldelser , ikke inn på steam for å lese anmeldelser. Eller snakke med kjentfolk.
Tror ikke det tar så lang tid før vi har solgt 2.000.000 og i løpet av 2018 mulig 3.000.000 kopier. Kursen nå er mega billig sett under forholdene.
Stjeler denne fra hegnar da diskusjonene rundt reviews og antall spillere aldri ser ut til å ta slutt.
Hektar
Topper seg litt over 11k for dagen ser det ut til. Flere som spiller CE enn 7 Days To Die nå. Sistnevnte solgte som kjent hardt i starten (over en mill), men daua litt bort og slet med spillere før det eksploderte litt etter hvert som spillet ble bedre. Lå på nesten 3 mill solgte før steamspy daua og grafen er fortsatt tilgjengelig her:
https://steamdb.info/app/251570/graphs/Synes det virker positivt, har trekt frem dette eksempelet flere ganger i motsetning til Ark og Rust som var mer alene i markedet og knallet innmari hardt veldig fort. Et flott eksempel på kontinuerlig forbedring som førte til en skikkelig økonomisk suksess for utviklerne. Ser liten grunn til at det samme ikke kan skje for Conan Exiles med god synliggjøring.
Red: Vent litt, jeg klødde meg litt i hodet og husket at jeg kjøpte 7 Days To Die i 2013. Grafen på steamdb går ikke lenger tilbake enn 2015, altså er det ikke riktig at det solgte over en mill innledningsvis. Etter 2 år lå det på 1 mill solgte på steam ca og da med langt treigere forbedring enn Funcom kan vise til.
Føler dette på en god måte fullstendig motbeviser påstandene som settes frem om at Conan Exiles MÅ ha så og så mange CCU, MÅ ha den og den listeplassen. Allerede langt forbi på alle fronter ift det spillet. Er du fornøyd om Conan Exiles ligger med 3 millioner solgte på steam i utgangen av 2019? Det er jeg.
Han Krafer på hegnar ser også ut til å ha god oversikt over statistikk om spilte timer, antall spillere samtidig mot eiere og siste to uker. Mulig å bruke dette til å regne røft på PS4 salg nå som noen har begynt å forme seg et bilde av CCU der.
Med all klagingen på illrelevante ting og prat om at ledelsen må gå, så tror jeg denne beskriver de menneskene fint
Mon tro om vi ikke bikker 30k før klokken slår 15.00. Helt sykt. Peaker vel litt før midnatt?
Før 14:00 med den stigningen her.
Edit: Vi er over 29k allerede nemlig, med 45 minutter igjen…
Du mener Hektars favoritt alternative brukerkonto - de har noen herlige monologer med seg selv
Spør for en venn som har vært litt fraværende i det siste… Early buyers som endrer review, sorteres disse på dato lagt inn, eller dato endret?
Vi er godt over 30K nå. kl. 13.44.
Har sittet på denne aksjen siden ifjor launch, og endelig gått i pluss etter siste måned. Satte meg kursmål på 40+ ved nyttår, men etter den siste uken med alle de fine tallene og topplasseringene drømmer jeg no om 80+. Kunnskapsmessig er jeg fortsatt fersk på dette gamet og vet derfor ikke om dette er realistisk eller ikke. Lurer derfor på om noen har tallfestet hva som skal til for å forsvare kurs på 80+ innen året? Tenker kun på CE no, MYZ blir seff en bonus.
Tja - et salg på ~2,5 - 3 millioner i 2018 og et moderat p/e tall kan gi kurser i det området. Absolutt mulig.
For å forsvare dagens kurser trengs det ca. 80 mill. i resultat og et salg på ~700-800k. Det tror jeg inntreffer ila. ikke mange uker mtp. CE nå selger topp 2-3 på PS4.
Noen som vet hvor lenge GTA blir på salg ?
Til 15/5.
Så da overtar vi vel #2 GTS inntil neste blockbuster kommer.
Tirsdag
Takker
Har Funcom vært mer BULL før enn selskapet er nå?
Ikke i forhold til realisering av potensiale. Og folk lo av meg når jeg sa vi kunne nå tidligere SB verdi av selskapet.
Alt er mulig, men tror ikke det skjer i år. Neste år derimot, dersom CE fortsetter å selge og MYZ blir en hit. Da kan vi jo godt treffe 80 i forbindelse med en utgivelse. Selv som Funcom på Oslo børs.
Vil si doblingskandidat+ inneværende år… Blir MYZ en megahit så kanskje litt til… der har vi fortsatt svært lite info.