Frost Punk siger nedover 9 plass,Pillars of Eternity siger nedover 13 plass . Thrones of Britannia siger nedover 17 plass. The Forest holder stand med 4 plass.
CE nagler seg til 3 plassen, men selger ikke nok…
Morti skal nok inn igjen snart. Så fort kursen har ramlet nok ned
Er ikke alle som sammenligner likt mot likt vet du. Tallene mandag lavere enn søndag = panikk! Og vekstraten er ikke like høy inn i evigheten. Panikk!
Selg dyrt, kjøp billig?
Vet ikke om denne er lagt ut. 65/100
Jeg er ikke sikker på at jeg vil følge planen. Men planen er nå å kjøpe i august. Hvis ting går etter planen. Alltid godt å ha en plan og se planen gå i vasken Men foreløpig er det ca det jeg tenker. Men jeg ønsker aller mest at Funcom blir et gigakonsern som lager kanonspill.
Min drøm er at Funcom lager et kanon pvp melee combat og Vikingbasert spill lokalisert på Vestlandet i Norge. Eventuelt tar frem historiske slag som Nordmenn har vært i og lager spill rundt de. F.eks. vet jeg om en historie fra siste verdenskrigen der 50 norske soldater på en bakketopp, i telemark tror jeg kanskje Valdres, holdt godt armerte 5000 tyskere på avstand i dagesvis med minimalt med ammo. Slike ting kan det bli gode spill ut av.
Nå blir det nok lenge til jeg får det jeg ønsker meg, men så lenge de gjør det bra så er det greit. De har jo en rekke med merkenavn de trolig vil bruke fremover.
Av det jeg ser av salgstall jeg får inn. I løpet av dag3n vil salget komme på 2 plass på steam
Har vert på tur eit par dagar. Ser at Conan buller som pokker, skjer med kursen då?
#roadtothirty
Ikke konspiratorisk what-so-ever spør du meg. Dette skjønner man hvis man følger aksjen over tid. Kursen går motsatt av gode fundamentale nyheter og / eller positiv utvikling gang på gang.
Ja. Dette skjer garantert.
Helt enig. Funcom bør ha som interesse at selskapets aksje oppfører seg slik en aksje strengt talt skal. Alternativet - ikke melde og la dette narrespillet fortsette - er å la stigmaet “tulleaksje” og “drittselskap” få lov til å sitte.
De har vel bare uttalt som guiding at de ønsket å ligge på denne lista her. Kanskje de oppdaterer lista nå og sikter høyere?
DET vore ett skapligt statement att skicka ut! Svårt att snacka bort framgången då.
Greit for meg iallefall
Ikke glem slaget i Gloppedalsura heller! Der unge tyske soldater brukte alkohol for å mote seg opp før de skulle angripe de Norske soldatane som lå klar i steinura. Hadde blitt skikkelig kult spill av det.
Vel, beleiringen av Hegra festning er nokså kjent. Samme er Finnmarksbataljonens (og Trønderbataljonens) skvising av Tyskerne mot svenskegrensa oppe i Nord-land
Finnmark la seg vel strengt tatt på rygg for både tyskere og russere
Nå tramper du virkelig uti det Evil.
Finnmarksbataljonens hadde Tyskerne i skvis ved grensa innom Narvik de, men Churchill valgte å trekke støtten tilbake slik at de gikk tom for forsyninger. (litt mindre kjent (og ærefulle?) er Trønderbataljonens medvirkning i og med at de ble nedkjempet i forløpet for dette. Dette var faktisk første gang tyskerne holdt på å gå på et tap.
Hva gjelder nord-norsk innsats under krigen så var det veldig lite støtte å få fra de vestlig allierte, og samarbeidet gikk mer mot Russland. Men landsdelen var ikke veldig prioritert fra vestlig side. De ble mye godt latt i stikken. Og Churchill foretrakk å ha tyske styrker bundet opp der oppe.
Minst ærefulle oppførsel og med minst belastning på sivilbefolkning under annen verdenskrig står østlandsrefionen for, men de er ikke snauere enn at de satte seg ned og skrev hele historien etter at krigen var avgjort.
Det skal jo nevnes at Trønderbataljonen og Finnmarksbataljonen var en del av den allierte styrken som sloss. Og hadde det ikke vært for den allierte styrken ville det sansynligvis endt anderledes.
Det er forsåvidt greit det, men det var bataljonen satt opp med folk fra landsdelene de bar i navnet, og vi snakker om tropper på ski her, så støtten utenfra var definitivt begrenset.
Nå har de fleste jeg har snakket med født rundt krigens slutt ikke vært veldig interessert i å snakke om faren sin