Sikker? Kan godt hende du har rett.
Jeg trodde det var et nytt Avanza fond fordi Avanza for lengst har passert 2,99% ref. siste liste vi tok ut 17/1:
Men mulig det bare er etterslep i AFM-rapporteringen jeg linket til.
Sikker? Kan godt hende du har rett.
Jeg trodde det var et nytt Avanza fond fordi Avanza for lengst har passert 2,99% ref. siste liste vi tok ut 17/1:
Men mulig det bare er etterslep i AFM-rapporteringen jeg linket til.
Husk at Avanza tilbyr samme opplegg som Nordnet Zero. Så det er i praksis mange eiere.
Hvordan tenker dere markede vil reagere om alt går igjennom 30. Januar?
Ingen reaksjon. alle forventer at det går igjennom
635k block på 3.00 idag. fixar vi 3?
Når denne er tatt og vi får 1 mil i kjøp på kr 3 da vet vi at ASP er ferdig
Tror det vil føre til en liten reaksjon opp, det er en risiko fjernet.
Stillfront hadde jo samme saken med goodgames avtalen. Ble godkjent og ferdigstilt den 15 uten noen effekt på kursen. Tviler på at den har det her heller.
@Konamixx Stor skillnad. Carnegie köpte 1 miljon aktier av Goodgame ägarna varav de gjorde en accelererad bookbuilding av dessa 1 miljoner aktier i Stillfront till flera investerare. De kortsiktiga håller på att sälja av just nu. Därför den stampar på 180 kr. I Funcom är de inga emitterade aktier som kommer att säljas.
Var de början på ett ASP köp vi såg där?
Ser ut som at de flagger at de går under 3%.
Antallet eiere hos Avanza er kraftig opp, til 677 (tror det er 40-50 flere enn på fredag hvis jeg ikke husker feil).
Inte aaaalls manipulering av kurs… Plockade bort stora delar av 3an… han ångrade sig säkert…
Det var 7 ordre fordelt på aksjene som lå på 3.0
Funcom klassiker. fet köpsida och köp på 3.045 och sen vips så försvann allt
Det kan vanskelig stemme da antall Avanza eiere skyter i været for hver dag. Må nesten være at de flagger at det går over 3 % og at det er etterslep gitt at de er godt over 4 % på forrige topp 20 liste…
Det er fullt mulig, hvis det er en stor eier som har solgt seg ut, mens masse småsparere kjøper seg inn.
Tipper det bare gjelder Försäkringsaktiebolaget Avanza Pension (tilsvarende zero konto hos nordnet?).
De flagget over 3% 16. januar
Det er klart. Bare synes det er underlig at de ikke flagget - som de skal - på vei opp mot 5 %, men først på vei ned derfra.
Her er samtlige flaggemeldinger, ikke noe fra Avanza før 16. januar: https://www.afm.nl/en/professionals/registers/meldingenregisters/substantiele-deelnemingen?KeyWords=funcom&DateFrom=&DateTill=
Så da kan det - som jeg trodde opprinnelig - se ut til at “Försäkringsaktiebolaget Avanza Pension” ikke nødvendigvis er samme “Avanza” vi ser på topp 20? Litt merkelig like fullt.
Har de vært over 5%?