Alle er på discord
Discord vil ta knekken på pdx
2 mill solgte kommer før/sammen med:
- Q1 2018 rapporten
- Q2 2018 rapporten
- Q3 2018 rapporten
- Q4 2018 rapporten
- Q1 2019 rapporten
- Q2 2019 rapporten
- Q3 2019 rapporten
- Q4 2019 rapporten
0 stemmegivere
24,70 är ett skämt taget CE’s succé i beaktning.
Köper också snart. Detta är ju löjligt. Snart har de sålt 2 miljoner av CE.
Rätt galet med rött, nu när framgången med CE har bekräftats. Gårdagens uppgång är bara början.
Norrmännen lyckas inte sälja ner skiten - för många svenna som tankar nu sorry
Hvordan kan man ikke elske våre nye aksjonærer
Snart kommer finsk ung, forsikring, volleyball og squashteam, syklubb også!!!
De tolmodige, de urokkelig i sin overbevisning, sitter igjen
Jeg har t.o.m kjøpt mer nå nettopp…
1776 eiere hos Avanza nå, er vel opp rundt 250 på et par dager?
Opp fra 1000stk for et 2 -3 uker siden
Fikk tilbake litt av hva jeg solgte igår på 24.28, på 23. 8💰Trål på 23.5 nå, er vell muligens litt lavt, vi får se…
Vi har ropt “opp fordi opp” sidan aksja kosta 1,50,- - begynner å bli slitne
Ce rykket ned på #8 på denne siden fra Uk, men nå på #4
Veldig mange sider som har vært utsolgt for fysiske kopier og dermed har CE vært langt nede på listene. Amazon er ett eksempel der CE ligger på 88. plass. Amazone har bare 18 left in stock men det står heldigvis at: MORE ON THE WAY
Bare 16 igjen! Løp å kjøp
“Resten er en gjeng som har så lite tro på sine egne ferdigheter at de ikke tør trade selv.”
Det er jo du som fremstår som den usikre her? Som nå også begynner å gå etter personer og ikke analyseteknikken? Om du sitter så fullastet at et snev av negativitet får deg til å svette, er det kanskje ikke dem som ytrer seg om er problemet?
Jeg trader aktiv ved bruk av t-a, gjort det i ca 12år nå. Så føler heller ikke at jeg passer inn i din generalisering.
Altså jeg observerer bare hva som skrives. Og det kommer veldig mye spådommer. Som ingen viser seg å handle etter. De bare spyr dem ut. Hadde de hatt baller hadde de tradet etter dem.
Enkleste er jo bare å ignorere all TA som kommer fra personer som ikke selv trader etter sine egne spådommer. og kun følge Babyrage som faktisk trader ganske hardt og har god suksess med det han driver etter.
Nå generaliserer jeg flertallet, jeg henger ikke ut noen. Jeg trekker frem det beste eksempelet på en som trader etter det han sier. Og som burde være et forbildet for resten.
Flott innhenting i dag. Siste uken har 500 swedish housemafias kommet på plass. Gjerne selg til dem, men desto mer kunnskap de får, desto mer trøkk får det. Se for deg: En svensk investor til en annen; “Sjekk ut Funcom, jeg har 20% avkastning allerede”
Åpner kursen, ser at kursen har gått fra 10-24.60(150% avkastning) på 5 mnd, ser caset, og blir gira BOM kjører inn et random bet, og forteller sine venner om caset. Kan ikke slå feil dessverre.
Ute igjen, ikke mer enn en liten uke med lønn i gevinst Håper på store bevegelser i morgen og fredag mtp rapport
Fortsatt krutt sterk. Lure på om det er andre fond på vei inn eller er det kun svenske aksjonærer som kjøre kursen?
Feirer stort sett gevsintsikring med en is, idag ble det til at eg kjøpte meg en is etter å ha kjøpt noen flere Funcom lodd i påvente av en enda større gevsinsikring på senere tidspunkt, lenge siden eg har handlet nå, må si det smakte godt
Får tannkjøl og icebrain bare av å se innpakningen