Tror vi er oppe i minimum 1 700 000 totalt. (medregnet EA) Kan være vi er over 2 mill solgte.
PS4 tror jeg kommer til å overaske big time.
Tror vi er oppe i minimum 1 700 000 totalt. (medregnet EA) Kan være vi er over 2 mill solgte.
PS4 tror jeg kommer til å overaske big time.
Helgarderer meg å trur 2 scenarioer er sannsynlig
Enten så er salget mye lavere enn vi trur å CE ligger høyt på listene fordi det ellers bare er små titler ute å de store har allerede solgt så mye at de ikke selger så høyt lengere.
Ellers så undervurderer vi volumet ekstremt å spillet hyper så hardt som bare svenskene kan forestille seg å det er grunnen til at vi selger billig til dem
#helgardering
Er jo bare å spør dem, er jo ingen av dem utenom Babyrage som aktivt trader etter TAen sin.
Omsetningen på Steam er sterkt økende år for år. Over 13%+ i fjor.
Mai er bedre enn både jan og feb, det finnes ikke noen “dårlige” omsetnings måneder der.
Jeg tror att det er solgt flere kopier på Full releasen på PC enn under EA, fordi jeg mener att når spillerene stort sett er fornøyde bruker de tiden sin på å spille . Derimot når de har noe å klage på (å det hadde de jo under EA releasen:joy: ) da hagler det inn reviews. Derav mener jeg PC kommer inn på oppsiden av det jeg har sett noen her inne mene. X-Box der tar jeg det jeg får. PS4 derimot… der ligger den store Retail???
Totalt tror jeg Funcom melder 574k
Menne… Det var jo mer en 3 ganger så mange positive reviews i første uka av EA og? Helt enig i at dårlig/buggy shit genererer fler negative reviews vektet i forhold til positive ved en god release. Tror nok et sted mellom 100k og 150k første uka. Fasit får vi nok aldri?
Vil Funcom melde faktiske salgstall for CE i sammenheng med kvartalsrapporten?
0 stemmegivere
Viss de ikke melder det da så får vi en børsmelding fredag anngående hvordan releasen har gått.
De vil nok skryte litt av dette nå, det er dem vel unt.
Fasit får vi aldri nei, men ett total tall er mere enn bra nok for meg.
38556 spillere. Sjekk streamen til Cohn. Dette digger han rått.
Følger cohh gjennom mange av de spilla jeg ikke har tid til å spille selv… synes det var litt kjipt at han ikke ble huket inn av Funcom, men at han velger å spille det uansett er jo ENDA bedre!
99 prosent sikker på at de forsøkte å få ham med. Hans stream og tilhengere tror jeg er en av de mest salgskonverterende på Twitch.
Så ja, intet er bedre enn at han spiller og koser seg på eget initiativ. Slikt betyr mye
Han har selv sagt at de ville sponse han, men han takket nei. Da betyr det desto mer at han liker det. Og at fansen hans liker å se han spille det.
Han måtte velge mellom Pillars og CE. Valget falt på førstnenvte, til tross for tilbud om sponsing.
Etter han var ferdig med Pillars og eventuelle andre ting, så ble det tid for CE. Ikke noe verre enn det
Nei du har rett. Har blitt endel aksjer i ettertid. My fault
selger og
kjøper.
Tar jeg feil, eller har det blitt mindre aktivitet her på forumet ETTER at kursen forlot 22 blank?
Alle venter
Mange har solgt
For min del så venter jeg på 2 MILLIONER meldinga.
Den kommer
Hør hør!