HOD! Herlig. Fortsetter stigning imorra folkens
Den samme gjengen sa vel også at brudd over 23 ville føre til videre oppgang. Slutt og gjør enhver tråd til en diskusjon om TA vs FA. Noen av oss setter pris på det som kommer frem i begge trådene, og vil ikke at noen skal miste motivasjonen til å dele funnene sine med andre fordi en liten minoritet ikke klarer å vite hvordan man skal tolke det de skriver.
TA gjengen sa at første motstand var 23, brudd over denne ville indikere videre oppgang.
Om noe, så har det positive TA scenarioet slått til.
Men den samme gjengen har spådd oss ned 3-4-5 ganger. Så kan ikke helt stole på spådommene.
Det enda som är billigt i Norge är Funcom.
En chokladboll e banne mig dyrare än en funcomaktie - orimligt.
Svenskene skal ha mer, mye mer
De har ikke spådd eller presentert noe som en absolutt sannhet, de har sagt at det er et mulig scenario.
Jeg er ikke spes TA frelst selv, men synest de som deler sine TA’er rundt Funcom, får ufortjent mye tyn
En gang så må jo de og få rett
På lik linje med oss som driver med FA
Fra spøk til halvor. Mange av ta folka er durabelig flinke så all honnør til de
All TA presentert i TA tråd(ene) er absolutt velkomne.
Oppfatter det som noe de aller fleste er enige om er å holde FA og TA adskilt.
En ting er sikkert: som aksjonær i Funcom blir en aldri likegyldig! Men fy søren hvor gøy det er når vi lykkes.
Hvem? Jeg vet kun om en på forumet som spår TA og faktisk trader etter den selv. Resten er en gjeng som har så lite tro på sine egne ferdigheter at de ikke tør trade selv.
Svensk här… Ingen ide med TA i dessa tider… Fundamenta kommer vinna.
///Volymen
Ikke helt korrekt om man ser på MCAP, men OK
Så kan man argumentere for gjeld vs cash in bank
Du kan ikke drive TA i et nyhetsbasert marked i et nyhetsbasert selskap i forvandlingsmodus. Kan du like gjerne kjenne på gikta.
TA er den matematiske støtten. Ytterst sjelden er denne lik med den psykologiske støtten. Incesttech sa støtte var 1.40, hvor var den egentlig? 2 kr. Knallhard og uslåelig. Hundretusenvis, om ikke millioner, ble dumpet ut på 2. Null effekt.
Ser jeg uheldigvis skrev “Incesttech” istedet for “Investtech”. Lar det stå.
Jeg så det, og humret for meg selv
Og dette kan du dokumentere?
Har være inne å kost meg på diverse forasider. Ser flere og flere som faktisk begrunner godt att de tror Funcom kommer til å melde 500k+++ solgte. Dette blir begrunnet med å ta frem salgstall fra diverse spill med sammenlignbare listeplasseringer som det CE nå har hatt. Spillet har nå ligget høyt oppe i over to uker.
Hva tror Tekinvestor folket?