Morro dette her, for andre gang på ca. 1,5 år har det lønt seg å sitte over release i Funcom.
Fint viss dette kunne bli den nye trenden, fordi da vet vi jo att Funcom har levert enda ett nytt kvalitets spill som selger bra.
Det er bra og følge med, men en må ikke følge med så mye att man begynner å lese mellom linjene. Da blir man bare veldig bekymret og begynner å gjøre urasjonelle ting. Som feks, å selge Funcom for tidlig . Mange solgte jo på 19,50 - 20kr. Sikkert med noe gevinst men allikevel.
Sitter ikke i Funcom for å sikre noen kroner, sitter for å bli rik, bære eller briste. Det brast mai -16, vi er forbi det stadiet nå.
På aksjer jeg vet at det er en stor risiko med, pleier jeg som regel å selge en andel (f.eks. 20 %) av beholdningen når jeg med det kan dekke inn ca halvparten av investeringen. Da sover i hvert fall jeg bedre, i og med at herfra blir all videre stigning bonus, og at dersom aksjen skulle krakke sitter jeg fremdeles igjen med ca det jeg investerte (gitt at man med ca 80 % av aksjene kan dekke inn ca halve investeringen etter et krakk).
Ifjor før release så var det stor risiko. Nå etter 2 uker etter full release og 5 på topp på alle lister og med masse penger på bok og fin pipeline så skjønner ikke jeg hva folk snakker om lenger.
Vilken tidpunkt är det rapportering på torsdag?
20.00
tack!
Jeg kan forstå det. Det føltes ikke riktig i fjor etter q2 at aksjen skulle ned til 2kr heller, så at mange velger sikre deler av innsatsen ser jeg som helt normalt. Personlig vil jeg se salgstall før jeg vurderer selge. Bære eller briste.
Jo det med å selge forstår jeg men ikke at det skal være så stor risiko lenger
Vid varje nivå blir folk som säljer… det har vi hört här på forumet förra veckan… jag kan säga så: försäljning ser över förväntat bra ut och framtida intäkter likadan (tänkte på MYZ) så är det bara bestämma själv vad är bäst för mig… än titta på vad andra gör
Jeg blir overraska at conan holder seg så høyt oppe på PC når det koster 400 kroner. Alle spillene rundt topplista koster mellom 100-340 kroner. Hvorfor ikke kjøpe 2-3 spill til samme pris som conan der oppe? Spent på hvor lenge de klarer å holde spillet der oppe uten å kjøre rabatter osv.
Hvis du har lyst på Ben & Jerry’s så kjøper du ikke 1 lollipop og 2 kroneis.
Hehe. Det er nytt og spennende nå, får se om en liten stund hva dem gjør
Var det noen svensker med litt vel mye cash som kjørte kursen opp på morgenkvisten?
Spillet fortsetter å selge veldig bra 3 dager mens børsen er stengt- økt kundebase- mer penger inn- økning i kurs og forventning. og litt svensker
Vi er jo på 24,40 da er vel ikke så verst det.
Ja, må si jeg ble tatt litt på senga (eller på kontoret) når jeg så at den sluttet på 22.60 på fredag og åpnet på 23.50
Ta plass! Lukk dørene
Edit selger ikkje ein skjit. Selger meg dyrt
Husk ifjor så var vi på 29,25 før vi toppet ut. Iår så har vi heller sett en jevn og sunn stigning
Sattan så stille det ble her da. Har dere mista munn og mæle?
Det som er merkelig er at TA gjengen som meldte denne ned er besynderlig stille men de våkner nok og skriver så blekket sprute når den går ned
Bare deilig å sitte å se på!