Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det blir en tur ned i morgen gitt. Iallefall om man skal legge forventningene på forumet her til grunn.

3 Likes

Tror såpass mange solgte idag, at jeg tviler faktisk.

2 Likes

Med så mange som har solgt her inne tror jeg ikke forumet er istand til å påvirke kursen noe lengre.

Kan være noen kjører skremmesalg fra åpning dog.

Så da har det solgt ca 600-700k siden launch?

Haha, solgt bedre enn ved EA-launch. Kan gå alle veier dette!

3 Likes

Svenskene elsker rapporten. Det lover greit, Fordel å ha folk som kan gaming sektoren i aksjen. :smiley:

Tror det blir trang INN døra imorgen gitt

6 Likes

Discorden er for alle som vil :wink:

Me får sjå, hva med alle svenskene som har snakket om 2 millioner?

Når det ser sagt så kan Funcom ha tjent netto noe sånt som 80 millioner ++ på litt over 2 uker som er til Funcom å være jævli bra, fremtiden lys

3 Likes

Hvis kursen går ned i morgen er det en god kjøpsanledning, tenker jeg.

10 Likes

Første DLC i juni, Japan release i Juni.

Lukter gull dette ass :smiley: Men jeg sitter jo i aksjen. På samme måte som at alle som tror på rødt imorgen har solgt seg ut :stuck_out_tongue:

10 Likes

Vi har solgt mer enn 400k på to uker og topper fortsatt salgslistene. Bedre enn EA-launch.

For alt vi vet har ikke Funcom fått tall fra mye av konsollsalget attpåtil.

Lykke til med inngang folkens - jeg tar en ny øl, skål! Dere har halve :sweden: å sloss med :joy:

17 Likes

Én svenske har snakket om 2 millioner, på kødd, på Discord. De fleste vet hva de holder på med :wink:

@Hakon har vel en del krutt til overs dersom den skulle dippe :stuck_out_tongue:

2 Likes

Sjukt bra rapport. De växer med lönsamhet, har släppt ett spel som snart är deras bäst säljande någonsin och vi har MYZ framför oss.

Dette er hva svenskene mener, ha en god stream og kveld folkens! :beer:

4 Likes

For å være helt ærlig så har jeg ikke noe magefølelse på hvor det går i morgen, men jeg har en magefølelse på at kursen står høyere senere i år, og den kan stå mye høyere også.

4 Likes

Husk at den million solgte inkluderte preorders på PS4.

3 Likes

Finns alltid folk som klagar… :grin: bara sälja imorgon. Kan inte själv köpa mera tyvärr…

400k på 16 dager, uten forhåndssalg er jo rimelig bra. Det er endel bedre enn EA. :slight_smile:

14 Likes

Den inkluderte også en god del salg på PC. Prisen gikk jo opp rett etterpå. Jeg tror CE vil selge bra på første salg på Steam

4 Likes

• First DLC pack will be released during June

11 Likes