Kommer vel 1930 ca på newsweb. Solgte meg enda mere ned i dag. Blir spennende å se om det var lurt
Solgte 25% i dag. Måtte sikre litt
Jeg tipper tallene i kveld er litt på minussiden. Jeg tipper vi ikke får konkrete salgstall for ce, men at de sier at det er solgt som forventet eller bedre, og at ps4 er der de har solgt best. Jeg tipper de kommer med release-dato for MYZ.
De er nødt til å si at det er solgt mer en forventet…
Tror nok releasedato kommer på E3
Evt de kan velge å ikke si noe.
Jeg tror MYZ slippes under E3
Om de sier at CE har solgt som forventet, så må det vel bety at det er fler en ventet som har kommet tilbake fra tidlig EA, og dermed ble det ikke nok servere?
Solgt som forventet? Inkluderer det ps4 salget og da eller?
Hadde de solgt som forventet hadde de ikke gått tom for servere og fysiske eksemplarer
Discord channel? Kan jeg joine?
Sender PM
Ja. Derfor jeg skriver at OM de skal si noe så er de nødt til å si bedre en forventet.
Lykke til folkens:) Måtte solen skinne i morgen
Funcom’s First Quarter Financial Report for 2018
Funcom N.V. today announces its first quarter 2018 result. The highlights from
the report include:
“Conan Exiles” launched successfully on 8 May 2018 and has sold in total more
than 1.4 million units, including retail sell-in and not excluding refunds. It
will soon be Funcom’s best-selling game to date“Mutant Year Zero: Road to Eden” was announced and has received a lot of
favorable interest. It will be launched in the second half of 2018The publishing of a Conan game to be developed by industry veterans Petroglyph
has been announced, to be launched in the first half of 2019The equity increased by USD 21.5 m in the first quarter of 2018, mainly driven
by (i) the NOK 88.4 million Swedbank Robur private placement, (ii) the cashless
acquisition of rights to a major IP portfolio including “Conan the Barbarian”,
and (iii) the conversion into equity of USD 3.0 million (including accrued
interest) of the convertible bond1Q18 was EBITDA positive, despite focus on the 2Q18 Conan Exiles launch
The report and presentation can also be downloaded from the Company’s website,
under the page ‘Investors’.As previously announced a presentation will be held on the Funcom channel on
Twitch, www.twitch.tv/funcom at 8:00pm CET today 24 May. The presentation will
be held in English by Rui Casais, CEO of Funcom, and Stian Drageset, CFO.Any enquiries may be addressed to: investor@funcom.com
To receive Funcom news directly to your e-mail sign up to our e-mail service at
https://investors.funcom.com/Badhoevedorp, The Netherlands, 24 May 2018
Funcom N.V.This information is subject to the disclosure requirements acc. to §5-12 vphl
(Norwegian Securities Trading Act)Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=452171
Nyheten er levert av OBI.
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180524.OBI.20180524S143
Det er iallfall sikkert!
Er discorden kun for insidere?
1,4 bang blir rødt imorgen…
Ingen forventet konkrete salgstall, så fikk vi dem