Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Tar ikke det bettet nei, har allerede veddet 100.000kr den andre veien :stuck_out_tongue:

7 Likes

Hørt om diversifisering? :smile:

2 Likes

Er greit diversifisert i Kitron, Funcom, NattoPharma og PCIB. :slight_smile:

3 Likes

Ser den, bare kødder litt. Med så mye i gjerdet hos Funcom og snuopperasjonen de har vist siste tiden, skal det godt gjøres å komme mye under 3, selv om jeg også tror på en liten korreksjon eller to. Mye å se frem til freomover nå. Hypene som har vært tidligere er basert på noe helt annet, og så langt ser jeg ikke på dagens kurs som noe hype.

1 Like

Spørsmålet jeg har stilt meg er fra hvilket nivå kommer neste korrigering, og hvor langt med vil den gå? Har ikke noe svar. :slight_smile:

2 Likes

Enig, vanskelig å si ja. Men over her er mitt guess, ut i fra fundamentalt.

For en herlig diskusjon :grinning:
Skal vi ta en prat om når det skal regne på sola? :wink:

2 Likes

Var ingen diskusjon. Var Funcom småprat :wink:

2 Likes

Her er en annen litt morsom ting jeg kom over. Universum har jo årlig undersøkelse hvor studenter helst vil jobbe. Blant IT studenter så kommer Funcom på en 10 plass. Som er opp fra en 15 plass.
Det tyder jo på at Funcom 2.0 fenger flere enn bare investorer

Hele saken ligger her.
https://e24.no/spesial/universum-lister/studenter/?sector=it-studenter

12 Likes

Kan se ut til at vi åpner på 3.28😀Hvor ender vi i dag om det skjer?

Åpner ned :wink:

Tok feil :face_with_monocle:

3,26, ikke dårlig. :smiley:

1 Like

Dagens spådom er lav 3.15, høy 3.35 close 3.32

2 Likes

Noe trading Haakon ?

3,26 er vel ikke ned?

Nei. Nekter å ødelegge snittet mitt :slight_smile:

2 Likes

Tok feil skrev jeg jo.

Ikke få ganger den har blitt dumpet ned på åpning når den har sett ut til å åpne opp.

1 Like

http://fillorkill.se/ en av de större svenska trader nissarna har funcom inför CE släppet. Pratar om det runt 28:30 min in i klippet.

3 Likes

Fyren i fillorkill podcasten trodde Funcom stod i 2,20, han som kommenterte trodde man burde sjekke reviews fra betaen. Tar folk disse karene alvorlig?

4 Likes

Det gremmes nok over det ganske land at det var mulig å handle denne for 2 kroner nettopp (MEG INKLUDERT!).

4 Likes