Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jo du passar bättre till hegnar forum :smile: lycka till.

1 Like

Du legger opp til det selv med din fantastiske innsikt i Funcom og hva som skjer fremover :wink:

2 Likes

Prøver bare å forstå hvordan Funcom kan tjene penger på et spill de ikke selv har utviklet. Fantastisk hva de har fått til med Conan Exiles, men hvor lenge kan de tjene gode penger på dette? Kommer de med noen DLCs kanskje?

Fantastisk :sweat_smile:

2 Likes

Ja ila juni.

1 Like

Ja da får vi håpe det er en bra DLC da. Har de tenkt å ta seg betalt for den eller blir det et gratis tillegg?

Hehe du har samme humor som meg ser jeg :stuck_out_tongue_closed_eyes: litt for mye fritid i kveld? :sweat_smile:

1 Like

Selvsensur :yum:

Gjør litt research før du kommer hit for å provosere. Saklig negative innlegg er greit, men total mangel på oversikt blir bare for dumt.

Jeg prøver så langt fra å provosere, jeg prøver bare å forstå hvordan Funcom kan tjene penger på MYZ.

Har du undersøkt linken/forslaget du fikk servert lengre oppe i tråden her?

Ikke la dere provosere :grin: er helt likt meg når jeg kjeder meg på jobb :yum:

De har gått inn med en god slump med penger i selskapet som en investering. Da er det normalt at de får dekket inn investeringen og mer til. I tillegg vil Funcom få royalties fra spillet.

1 Like

Og du jobber på kundesupport? :joy:

6 Likes

hvor har du fått den ideen fra :slight_smile:

tok den nå :stuck_out_tongue:

4 Likes

“Haussing” om 30 kroner ila neste året ser jeg ikke på som haussing, men som enn sterk sannsynlighet. Noen som ikke har fått med seg hvordan CE selger, pluss at det kommer flere spill på løpende bånd?

Ibland dycker upp individer här också :joy:

1 Like

la nå møringen holde på :stuck_out_tongue:

1 Like

Mutant Year Zero är nominerade till 3 av 5 priser på E3 av Unreal Engine

20 Likes

30? Jeg står fortsatt inne for 60 som er mitt target :sweat_smile::sunglasses:

1 Like