Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ja, så det. Spent på om det kommer noe fra Funcom etter at artikler blir sluppet. De skulle vel smi imens jernet var varmt slik jeg forstod det. Også spent på reaksjonen og kursen. Føler det er mange som ligger på vent, både av de som er inne og de som er ute.

Tror magefølelsen din om at lansering er rett og at lanseringsdato kommer når embargo løftes.

Vi er mange som tror det samme. Ikke så mye poeng å kjøre ny PR hype uten å slippe dato.

dvs spørsmålet er om det er nok Hype igjen til å slippe dato senere.

Jeg tenker dato slippes og at det kommer Pre order på torsdag når steamsalget starter. Hvor de gir type 10% pre order rabatt.

3 Likes

Mmm, da får jeg handle deretter.

Liker logikken sin, men tror at hvis pressedekningen er positiv nok, så kan aksjen få seg en boost uten launch dato.

1 Like

Hvem er det dere tror skal selge dere som venter på sell on news?
De som har ikke har solgt til nå etter at aksjen har vært på samme sted i 2 mnd hvorfor skulle de plutselig selge?
Aldri vært lettere å se for seg at de neste 6 mnd er det superlett å eie FUNCOM så jeg lurer på hvem som skal selge dersom det ikke dukker opp noe negativt nytt vi ikke kjenner til i dag og slik ståe er i dag 19 juni -2018 så er det vanskelig å se hva det skulle være.
Eneste måtte være var en seriøst krakk på verdens børser som tar ned alle aksjer uansett fremtidsutsikter men slikt kan man jo ikke gardere seg mot.

Selg for all del Funcom om dere ser andre og bedre ting å bruke pengene på men at det plutselig etter at aksjen har vært på samme sted i 2 mnd og det har beviselig dukket opp en helt annen aksjonærbase med inngangsnivåer over 20 kr så klarer ikke jeg å se hvor disse selgerne av volum skal komme fra.

5 Likes

De som kjøpte for 19 kr for noen dager siden :stuck_out_tongue:

Trenger ikke spesielt stort volum for å leke litt med Funcom når det ikke skjer noe spesielt da?

… utenom det, så er jeg en happy camper med altfor mye aksjer i Funcom :stuck_out_tongue:

2 Likes

så det dere snakker om er at noen selger eller kjøper 50k aksjer og det kalles sell on news eller buy the hype.

Ok da faller jeg ut :slight_smile:

Var mer enn 50k aksjer som ble omsatt nede på 19-20 kr :stuck_out_tongue:

3 Likes

Fool me once…

Du har selvsagt helt rett. Denne går kun opp og de svingningene vi har hatt er bare fake news.:slightly_smiling_face:

2 Likes

Blir en spennende dag i morgen, MYZ info kommer.

SWL: Secret World Legends’ Anniversary spectacular - June 20 - July 11! Sikkert salg på DLC å muligens ny DLC?

4 Likes

Vem som kämpar här så mycket för att sänka kursen? Sista innan rätt värdering? :grin:

Hadde jeg fått en Funcom aksje hver gang jeg hadde lest det så hadde jeg vært eneeier i Funcom nå…

1 Like

Har du inga aktier i Funcom? :smile:

Jeg har 15k aksjer

1 Like

Hvilken informasjon tror dere vi får i dag/morgen?

Jeg tror informasjonen kommer i ettermiddag siden det har blitt sagt at vi får se folk streame MYZ (demo?) i morgen.

Jeg tror det blir mulig å forhåndsbestille MYZ, men uten fastsatt dato (siste kvartal?). Evt rewards fra E3? Samtidig (eller de nærmeste dagene) tror jeg vi får release dato for CE Japan og de slipper DLC.

Hva tror dere?

Newsletter kom akk. ut.

All this will be available for $9.99 on Steam, PS4 and Xbox One on Friday. If you’re still on the fence about this cosmetic DLC we’ll be showing off the new armor sets, weapons, placeables and building pieces on our upcoming livestream on Friday June 22.

We’re going on sale this week! Conan Exiles will get a 40% discount on the Steam store as a part of the Steam Summer Sale. The same discount will also be available on the European PlayStation store as a Deal of the Week.

IMO litt dyrt for å være kun cosmetic med ikke så alt for mye lagt til, men håper at det slår godt an.

10 Likes

Jævla bra 40% salg i morra på steam og PS. Så kommer DLC på fredag. perfekt timing!

3 Likes

Kan iallfall garantere at det blir solgt 2x DLC på fredag. Jeg og broren min skal ha den. :grin:

1 Like