Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Loool!

Mandatory Notification of trade

Today, on 12 July 2018, the Supervisory Director and primary insider Mr. Fredrik
Malmberg has, via Tranicos, LLC, bought 10.000 shares in Funcom N.V. to an
average price of NOK 18.77. After the transaction Mr. Fredrik Malmberg controls
directly or indirectly 4,470,000 shares, and holds 88,000 stock options in the
company.

12 July 2018 Badhoevedorp, The Netherlands,
Funcom N.V.

This information is subject to the disclosure requirements acc. to § 5-12 vphl
(Norwegian Securities Trading Act).

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=455529

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180712.OBI.20180712S96

22 Likes

Biceps :muscle::prince::point_up:

3 Likes

Bra. Med over 4 millioner aksjer beveger knapt hans totalsnitt seg her. Mer slik kurspleie takk!

3 Likes

Kul att se köp av insider på den här löjligt låga kursnivån!

När en styrelseledamot med en redan stor summa aktier väljer att öka på sin position - då är det smartaste man kan göra att slå följe.

2 Likes

Malmberg sin måte å si «take a fucking hint» på. :money_mouth_face:

6 Likes

Frafallet ser mye bedre ut nå enn ved EA. Ser ut som at fallet har avtatt drastisk og flatet helt ut, kanskje vi kan få litt oppgang?!

2 Likes

Husk at det har gått 300-400k spill til humble bundle folk, så det vil nok motvirke fall i CCU betraktelig

1 Like

Fremdeles 3 plass på PS en-us store

3 Likes

Må si jeg liker at han gjør dette symbolske kjøpet, tror det er en god ting for å vise at “Hey, jeg har troen på dette hvis det var noen som begynte å bli usikre.” :slight_smile:

4 Likes

Enig, men 10k når du har 4,4 mill. Er faktisk redd det blir tolket negativt. Menmen

Hvordan kan det tolkes negativt? Er jo et symbolsk kjøp. Samme som Rui gjorde. :slight_smile:

1 Like

Fordi det fremstår litt sånn, kurspleie. Var jo flere som var negative til rui sitt kjøp fordi det var ca få aksjer.

1 Like

Hadde det vært 100k så hadde det vært en «Statment» av betydning .
Nå har det ingenting å si på kurs.

Dem om det! Det er kurspleie og den enkleste måten han kan si at “hey, jeg har troen”. Han har jo så mye aksjer at nesten hva som helst hadde blitt symbolsk. :slight_smile:

3 Likes

Er jo litt “formildende” at de andre aksjene ble tildelt gjennom en emisjon, mens han denne gangen kjøper selv.

Är det trötta folk som sitter här? Tappar ni tro i aktier som ni äger? Allt som är positiv är bra tills och med 10 tusen som har… värde av ganska bra bil…

3 Likes

Og hvor er vi i runddansen med innsider kjøp i forhold til lanseringstidspunkt av MYZ?

Godt spørsmål. Vet ikke engang om release-datoen er meldepliktig. :wink:

1 Like

Finnes ikke bekymret for min investering, kjøpte tilbake for kjapt ifht kursutvikling, eneste grunnen til det er at jeg vet verdien av Funcom, og slik sett kjøpte jeg på riktig tidspunkt. Det er markedet som ikke har fått det med seg enda. Men det kommer! :wink:

Edit: og til de som skal kjøpe på 16.80 sier jeg som våre britiske venner, FUCK OFF! :stuck_out_tongue:

1 Like