Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg hadde blitt ganske happy hvis jeg kunne kjøpe på 16,80, selv om jeg da vil sitte med et greit papirtap (eller egentlig, mindre gevinst). :slight_smile:

3 Likes

Både Rui og Malmberg har muligheten til å utøve opsjoner til en billigere penge, så det er klart at det er positivt at de kjøper. De ble blant annet tildelt 150000/400000 opsjoner 17/7.2017, til en pris på kr 2,56 pr. aksje. Dette utgjør etter rev. split kr 12,8. Ingen tvil om at de sender positive signaler til markedet her, ved å kjøpe på børs til markedspris.

7 Likes

Jeg skjønner hvor du vil og er delvis enig, men det innebærer at jeg har tatt feil, og det har jeg ikke! Funcom er mer verdt enn dagens kurs, og det vil vise seg fremover nå. Jeg håper på følgende rekkefølge, inndekking av short (uten nevneverdig kursoppgang), psykologisk lettelse og flere henger seg på, inklusive tradere som håper på lavere kurs, tidenes beste kvartal (igjen), lanseringsdato av Myz og lansering som fører til at jeg taper veddemål om 1 mill solgte ila 1 år de første 2 mnd.

1 Like

Det spiller ingen rolle hva Funcom, Rui eller Fredrik foretar seg.

Toget går ikke før Henk1 er tilbake med sine artige bilder og sprudlende humør.

9 Likes

Hvor er @h3nk1 ?

Solgte han denne gang og kjøper igjen lavere ?
Han er en bidragsyter som savnes.

Han ligger vel og soler seg som de fleste andre, børsen er jo stengt på sommern? :joy:

1 Like

Han ble observert fiskende i en elv. Også kjent som sommerferie

2 Likes

Bra at noen har vett til å holde seg unna forum i sommerferien :sweat_smile:

2 Likes

På fisketur?
Kanskje han fisker etter billige aksjer?

:slight_smile:

Gjorde som Fredrik`n - Tok 10K til i dag! Kjøp 2, betal for 1!
God helg :beers:

14 Likes

Tok 20k selv på 18.5

4 Likes

Har også kjøpt litt igjen i dag, på tide det løsner litt opp igjen her :thinking::+1:

Risky å sitte utenfor nå. Q2 nærmer seg, Myz nærmer seg, funcom kom akkurat med ny avtale, malmberg har kjøpt.

Alle indikatorer sier STRONG BUY

14 Likes

Kjøpte 1500 på 18,41 i dag…ikke store bidraget, men fullastet igjen nå.

10 Likes

Gidder noen kaste ut en 1000-1500 aksjer slik at vi vekker robotene?

5 Likes

Da tok jeg 27.3k og er full lastet igjen. Snakkas i August, nå er det ferie!

Lykke til allesammen, frem mot slutten av August. Tror det blir meget bra =)

Regner med H3enk1 har hausa opp kursen til ca 23 innen jeg er tilbake.

17 Likes

hmm… det var vel på denne tida i fjor at det ble litt fart i funcom-aksjen. Jeg husker jeg var i Legoland da vi gikk fra lav 2 til 3,2. Det er litt positive tendenser i dag. Får håpe det samme skjer i år.

7 Likes

Kjøpes poster med 9399 aksjer, vi må se etter alle tegn vi kan :stuck_out_tongue: autokjøp for inndekking, tida for det nå

4 Likes

Veldig spent på hva som skjer fremover. Og hvor stort resultatet blir, og ikke minst hvor nært H3enk1 og Christian treffer på deres estimater. Selv har jeg ikke gjort noe forsøk på å predikere kontantstrømmene, jeg besluttet å kjøpe aksjene basert på balansen slik den forelå, det faktum at kontatstrømmene kommer til å bli store nok til å rettferdiggjøre investeringen min, samt at jeg liker produktene og ledelsen, og det faktum at jeg tror det er masse potensiale for vekst.

Hvis det slik at noen hevder, så er alt allerede priset inn, og vi skal ikke se så veldig store svingninger - det tror jeg lite på.

6 Likes

Kjøpte 3000 til👍

6 Likes