Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Leveringsdato på komplett er alltid bestillingsdato + 14 dager frem til datoen er bekrefta.

2 Likes

Noen som så hele streamen? Sa de noe om SWL og s2?

5 Likes

Finnes allerede "fysisk " på Elkjøp :grin:

2 Likes

Funcom syntes sikkert at tekinvestor hadde så bra forum at de ville bruke det samme selv.

1 Like

Synes at coveret er dritkult jeg.

Skikkelig retro og god gammeldags Conan-følelse.

5 Likes

Synes coveret ser veldig 80-90 talls ut. Noe vi burde gjøre fun oppmerksom på? Minner om designet fra den tidsperioden.
Drev en Mix storkiosk bla, den tiden. Solgte mye spill.

1 Like

Hva tror du selger best, retro eller 2018 ?

1 Like

Inte alls säkert att det kommer se ut så; inte alls ovanligt att spelbutiker etc får tillåtelse att använda grafik för att göra produkten lite mer ”levande” innan release.

Det KAN komma att se ut så här, men det är inte alls säkert :slight_smile:

1 Like

Jeg personlig håper på en litt mere proff look, istedenfor denne ´billige´ versonen.

Jeg håper også coveret endres noe. Jeg mener det appellerer mer til 10-åringer enn 20+ slik det ser ut, selv om beistet bak kanskje er litt skummelt.

1 Like

Vanskelig å si. Ikke dumt å skille seg litt ut tror jeg. Maaaange Conan-nostalgikere der ute.

2 Likes

Skicka ett mail istället för att vara oroliga här är mitt tips ^^

1 Like

Jeg tror også dette bare er et midlertidig cover.

5 Likes

Jeg trur det coveret vil bestå. Er enig i at det kunne vært mer tiltalende, men er neppe coveret som vil være avgjørende for suksess eller ikke når det går ut av EA.

Min umiddelbare reaksjon er at coveret ikke er skarpt nok. Kan jo hende at bildene lyver lit, men mener at det er viktig å få frem at dette er et spill hvor skarpheten i bildene møter siste standard.

Og mon tro hvorfor de kaller det Day One Edition?

Akkurat det kan slå begge veier.

2 Likes

“Og mon tro hvorfor de kaller det Day One Edition?”

Antagligen för att spelet kommer uppdateras och supporteras under en lång tid framöver

Nettopp,

Og det kan hefte en viss usikkerhet til hvordan en potensiell kjøper vil tolke dette.
Skal han/hun kjøpe i dag eller haster det kanskje ikke da det vil komme utvidelser?

Vel - jeg har ikke noen sterke meninger om hvilken vei det mest sannsynligvis vil slå ut.

Håper bare at promoteringen gjør at Funcom lykkes og får til et godt salg og deretter også et fullt utviklet spill som virkelig fenger massene!

4 Likes

Tror det är ganska vedertaget idag, och förväntat bland gamers, att det sker utveckling och stöd efter launch. Både vad gäller, patchar, paid- och free-content.

Signalerar more to come.

4 Likes