Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Skal vi opp eller ned denne uka?

Ps. Dette er et lurespørmål.

1 Like

Du ordnar vel det du :wink:

Jeg lasta mer en jeg skulle på Fredag.

Jeg tror Funcom ordner det for oss.

2 Likes

Klassiker. Så fort man tror det blåser upp till rally så börjar det dumpas :smiley:

inget volum at tala om på dumperna :smile:
Har du set noe til 800k mannen?

Stämman imorgon. Vilka ska dit?

EDIT : kanske ingen som vill åka till Holland :sunglasses:

Alle regner vel med at det går greit gjennom. Er vel bare det på sakslisten? Så er vel neppe noen som drar

Den ska inte strömmas på nåt sätt, någon som vet? Sluten telefonkonferens etc…?

Hvem setter fyr på denne? ASP eller Funcom selv? Eller kanskje noen andre? Storebrand og Hofstad fikk ikke noe Emi aksjer denne gangen, men kan jo hende de vil være med på en opptur allikevel. Aldri feil å tjene penger se…

Vi kan ikke vente at svenskene skal dra lasset alene.

Storebrand forvalter pensjonen min. Kan jeg kreve at de skal kjøpe aksjer som skal opp?

Jeg har valgt Høy aksjeandel så de bør for f… sette det på vinneraksjer!

5 Likes

Det spørsmålet er virkelig helt åpent. Hofstad tror jeg er skeptisk - sist han var aktiv her på TI var før OSEBX-noteringen. ASP leker seg litt forsiktig for tiden (og voldsomt for et par uker siden), og Storebrand har jeg ingen formening om.

Det eneste som er sikkert er at vi skal opp!

I mellomtiden er det som å se maling tørke med algoene som lever livet med 3 øredesimaler :roll_eyes:

1 Like

Det har ivertfall i perioder i dag vært liten salgsvilje under 2,90, måtte fiske å jukke i lang tid for å få skarve 25k til snitt på 2,893
Edit: Ja ja var litt for rask på avtrekkeren, kunne kanskje spart ett øre eller tre.
Men går det som jeg mener (å flere med meg) er det ikke lenge til, det ikke går ann å få kjøpt Fun under 3.
Edit 2: eller kanskje ikke:joy:

3 Likes

Siden spørsmålet rundt når Genforsen i Funcom er , den ekstraordinære.

The Board of Supervisory Directors (Raad van Commissarissen) herewith cordially invites you to attend an Extraordinary General Meeting of Shareholders of Funcom N.V. (the “Meeting”). The Meeting will be held on 30 January 2018 at Funcom N.V.'s registered address:

Prins Mauritslaan 37 - 39, 1171LP Badhoevedorp, the Netherlands. The Meeting will commence at 11.00 CET.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=441093

2 Likes

Er det noe sjangse for at en analyse fra våre svenske naboer ser dagens lys etter at hammeren treffer bordet senere i dag?

Eller ventes det til etter Annual report 2017?

Er ingen meglerhus som følger Funcom enda. Det er jo et håp om at Pareto Sverige ( som er flinke på Gaming kanskje starter å følge Funcom pga swebank.).

2 Likes

Eller evt Redeye. De følger en del spillselskaper hvor Robur har investert

1 Like

Funcom var jo på RedEye sin event for et par måneder siden. Så ikke umulig. Kan jo være Swebank tar opp dekning også, men jeg tviler siden de er såpass stor eier.

Tenkte ikke på swebank. Det ville se veldig norskt ut om swebank kjøper en svær andel for så å legge ut en analyse med høyt kursmål. Kan liksom ikke ta det helt seriøst.

3 Likes

Enig der, mitt tips er Redeye og ParetoSek er mine tips. Man kunne jo sendt Redeye mail og spurt om hva de tenker om Funcom og analyse.

1 Like

:face_with_hand_over_mouth: