Lånt ut til short? Ref siste aksjonærliste
Det er min teori for de øker stadig.
Enten det eller flyttet over på nom konto, men det tror jeg egentlig ikke.
Här var det lika tyst som i Challengerdjupet.
Medan fonder och proffs stadigt fyller på, lurar småspararna i vassen och hoppas kunna få köpa till deras drömkurser.
Vilka av dem kommer sitta utanför när Funcom 2.0 lägger i nästa växel?
ja på dette volumet så driver proffene å fyller på med tiøringer
Hallo. Proff her
Når volumet kommer nå så er det for sent, og det er alt fra snart til om en mnd. Greit å kjøpe når man har mulighet
Viktig at noen ser ann også… Kjøpere oppover på 20tallet er bra🙂
Nå gleder jeg meg til Funcom sin høstsesong på børs! Det kan bli gøy
Denne er vel fra før split. Gjorde det samme i AXA og glemte split.
Du har rett!.
Så det nå.
Etter hva jeg kan huske sa Jens 4 juli at store deler av gruppen hadde 3 uker ferie. Mandag neste uke antar jeg at de fleste er på plass igjen? Da regner jeg med at det blir fart i CE igjen. Venter spent på annonsering av Conan i Japan, dato for MYZ, Q2 i slutten av august og ny DLC.
Jupp, ser ut til at siste halvdel av August blir skikkelig action time, blir bra dette🎄
Hva faen, måtte 3 dager tilbake for å finne tråden. Tydelig tegn på at det er ferietider
Veksten av Ebøker har roet seg litt ned til ca 10% YOY, men er dette et segment Funcom kan posisjonere seg i? Leie inn forfattere for å publisere ebøker & lydbøker med deres IP. Ikke knust noen tall, bare tenker høyt til morra kaffen etter jeg så Malmberg sin tweet
With characters, worlds, and brands like Conan, Solomon Kane, Kull, Mutant Year Zero, Mutant Chronicles, Kult and many more, the time has come to start our publishing division to bring new stories to life. #PerilousWorlds. https://t.co/qXUBJDBzCh
— Fredrik Malmberg (@FredMalmberg) July 29, 2018
IPene Funcom har i Heroic Signatures gjelder bare spill. Bøker og tegneserie biten av IPene eies fortsatt av Cabinet group. Som i disse dager faktisk lager en publishing divison.
Tilfaller ingenting penger til Funcom, men det kan gjøre at flere av IPene blir størrre og mer kjent.
Tydeligvis at Malmberg har tenkt på synergieffekten hær med investeringene sine
Malmberg er dyktig, jeg er veldig glad for at han er såpass stor og langsiktig eier og ikke minst rådgiver for Rui. Tror hans Ekstreme IP kunnskaper og kunnskaper om hvordan man best mulig forvalter disse blir gull for funcom.
Carl A snakker jo om dette i podcasten som ble postet her og nevner spesifikt funcom og Conan
Malmberg slår meg som en oppegående foretningsmann. Godt å ha han med på eiersiden i Funcom.
Fikk 5000 Fun til i dag, begynner å nærme meg det jeg hadde før gevinstsikting.