Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

ab3f27ae26faf377fe6040ec2b6295c2

1 Like

Jeg tror det vil være noen forventninger rundt Japan-releasen som jeg håper vil ha med pet-systemet. Det vil i så fall gi masse PR rundt spillet for EU/USA også.

EDIT
… nå kan det jo Funcom velger å kjøre “safe” og komme med Pet-systemet etter Japan-releasen. Tror kanskje det høres mer sannsynlig ut.

4 Likes

Blir overrasket om de klarer å få petsystemet live før releasen i japan. Når de nå kommer tilbake fra ferie regner jeg med de har fokus på de problemene som fortsatt eksisterer etter megapatchen før ferien. Er vel fremdeles “2-3” bugs der som ikke er fikset :wink:

5 Likes

Da er vi nok egentlig enige, så da kommer vel ikke Pet-systemet før i september tenker jeg.

Spørsmålet er jo også når de skal kjøre i gang med MYZ, for alt jeg vet, så kan de komme med det i august. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Blir en spennende høst. :slight_smile:

1 Like

Det skal vel være noe betatesting for MYZ før release?

Det er et singleplayerspill, så jeg tviler på at de kjører beta :slight_smile:

1 Like

PRE-ORDER NOW TO RECEIVE:

3-day head start access to the full game before launch
Access to exclusive Beta version minimum 1 month before launch
Access to exclusive Beta forum once available

7 Likes

Var det jeg mente å huske ja, @Mrmnr
Noe med beta var det ihvertfall :sweat_smile:

Pre order beta ,D

2 Likes

Det gir mening. Gir jo ikke mening å kjøre beta for et singleplayerspill, da spiller folk bare igjennom og dropper å kjøpe spillet. :stuck_out_tongue:

1 Like

Pets til testlive 16 august! https://forums.funcom.com/t/patch-schedule-for-the-next-two-weeks-31-07-2018/29546

20 Likes

Interessant, en uke før japan lanseringen. :thinking:

8 Likes

Dette nyhetsbrevet har informasjon om en vesentlig oppgradering av CE (pets). Dette vil ihvertfall i mine øyne, gjøre att shorterne og de som venter på bedre inngang enn dagens rundt 19kr. Får det noe travlere enn de kanskje skulle ønske med å få avsluttet shorten/ komme seg inn i aksjen enn de kanskje hadde tenkt seg.
Nå har jo Funcom pets (testlive) 16/8, Japan 23/8; Q2 27/8. Info om release av MYZ under messen rundt 25/8?
Tror det blir gromt være lastet med Funcom aksjer i august/denne høsten. :moneybag::moneybag:

6 Likes

Tror du dette med pets fører til vesentlig høyere omsetning?

Jeg tror det vil få mange til å ville prøve CE igjen av de som har kjøpt spillet og det blir jo enda en grunn for å kjøpe spillet for de som enda ikke har kjøpt. Om det blir vesentlig høyere omsetning vet jeg ikke, men jeg er helt sikker på att viss Funcom ikke tilfører innhold som spillerne etterspør. Slik som pets, vil CE dø fortere enn svint.

2 Likes

Japan lansering like rundt hjørnet. Asiatene liker sine digitale pets🙂

2 Likes

Jeg tror pets kan gi bra utslag, i hvert fall hvis Funcom kjører på med litt PR og salg. Ikke noe ekstremt, men en grei økning.

3 Likes

Godt å se de er kommet igang igjen etter ferien. Spillerne trenger å se at det jobbes med bugs og innhold. Skal CE bli en langsiktig melkeku for Funcom må de henge i og kommunisere med samfunnet. Ser de er aktive på FB den siste timen og svarer direkte på henvendelser fra folk som klager, I like.

2 Likes

Jeg skal temme morra til @evilfreud og ri rundt på hu mens jeg dasker alt jeg kommer over :smirk:

Edit, 2 likes på denne og jeg har 1337 likes. Funcom opp i morra

23 Likes