Bare 1337, Mye å jobbe etter gutt.
7k likes here i come!
Bare 1337, Mye å jobbe etter gutt.
7k likes here i come!
Neida. Holder med kun 1 like, fra din mor
“Pets” var faktisk noe jeg anbefalte Funcom i en tidlig fase
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
Resten av topp 10:
[“4. @Konamixx (3 likes)”, “5. @Atomics (1 likes)”, “6. @pdx (1 likes)”, “7. @h3nk1 (1 likes)”, “8. @Christian (1 likes)”]
Gratulerer!
Jeg ELSKER pets systemet. Helt rått!! Var akkurat slik jeg ønsket det og mye mer.
Gir en helt ny og dypere dimensjon i spillet.
De får spillerne til å jakte etter vanlige og sjeldne egg som gir forskjellige dyr, noe som øker in-game tiden betraktelig
De tvinger spillerne til å utvikle eggene, slik at spillere får en slags"foreldre/eier" følelse over dyrene man breeder.
De må lage hjem(slags bur) til dyrene, og også mate dem. Bygger opp in-game og eier følelse.
Det gir spillerne et incentiv for å frakte raskere (kameler),
NPC’er og andre spillere må passe seg for å møte personer med pets. (aldri spilt spillet, men minner meg om dimensjonen i pet’s i world of warcraft)
Noe sier meg også at dette kommer til å åpne en ny dimensjon av bugs, men hvis det jobbes godt med dette kan det bli meget kult!
Press Release - Funcom launches “Jewel of the West”, the second DLC for Conan Exiles
In today’s press release Funcom announces that “Jewel of the West”, the second
DLC (Downloadable Content) for Conan Exiles, is now available on PC, Xbox One,
and PlayStation 4. The DLC can be purchased for USD 9.99 on all three platforms.
Prices will differ depending on local currency and in which region the game is
sold.To read the full press release, please visit the “News Section” of the Funcom
website: http://pr.funcom.com/latest_newsBadhoevedorp, The Netherlands, 2 August 2018
Funcom N.V.Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=456478
Nyheten er levert av OBI.
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180802.OBI.20180802S58
Her har man en mulighet til å gjemme bort egg rundt omkring i verdenen høyt og lavt. Dette er f.eks. Zelda-serien veldig dyktige på å gjemme bort premier for å premiere utforskning. Noe lignende kunne man i mindre grad gjøre i dette spillet.
Tok 9k funcom aksjer til i dag.
Ble 7500 til på meg.
Tok 13K til i går
Siste kjøp her også. Fullastet nå
Trykkokeren rister og hyler nå gutta. Snart kommer q2. Prepare for rally!
@h3nk1 alle mann på haussedekk!
Alle fullastet nå?
Jeg venter fortsatt på dobbelt bunn på 18
… men er så å si fullastet
Ikke om det kommer dipp, men det teller ikke. Tror heller ikke det kommer noen. Vi er nok ikke langt unna dager med tosifret millioner omsetning
Er passe full… men kan ta 10-15k til viss jeg “må”
Tja, hadde konemor vært enig hadde jeg tatt 50k til
Runder opp til 700k imorgen