Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det var nærme på i dag. Håper det kommer en enda bedre kjøpsmulighet i midten/slutten av neste uke.

2 Likes

BTW, ikke lurt å kjøpe aksjer når man har drukket!! :stuck_out_tongue: :wink:

7 Likes

Jeg er fullastet med over 100 prosent nå. Er ikke så iskald som @anon91440261 som klarer å time bunnen gang på gang…

4 Likes

Det er mye mulig at @Christian får dobbelt bunn sin på 18 :thinking: :slightly_smiling_face: Mini rally som kom i ettermiddag kan vel være på grunn av dlc’n som kom i dag?

1 Like

Rimelig fullastet igjen etter å ha solgt rundt 90% i mai. Om du har en inngang på 18 eller 19 vil ikke det ha så mye å si om noen uker/mnd. Bare du ikke ser på intradag.
Spennende fremover, gleder meg!:smiley::moneybag::money_mouth_face:

6 Likes

Bare se på innlegget før ditt, så får du håpe han ikke er så langt unna å runde opp til 700 aksjer :facepunch::laughing:

2 Likes

tar inntil 25K til

7 Likes

I dag kom en liten boost i kursen som følge av dlc som betyr mer penger i kassa. Det er på rolige perioder mye snakk om TA og når det skjer lite så vil mange forholde seg rolig. Nå vet man jo at det skjer mye spennende fremover og det kommer til å føre flere tilbake til aksjen, det tekniske bilde/psykologien rundt Funcom er i ferd med å snu, og små drypp som vi så i dag bidrar til dette. Det underliggende er positivt for de som følger med, men tynges av frykt for fall i rolige perioder. Tendensen og aktiviteten på forumet er i ferd med å ta seg opp, og det kommer til å øke fremover med en peak rundt Japan lansering og kvartalsrapport og rett etter. Høyere volum og den underliggende positivitet til aksjen og hva Funcom, som fremdeles skaper litt skepsis, har fått til, vil gi en økning i kursen og positiviten. Skal jeg tippe tror jeg vi allerde i morgen ser litt økt volum og flere som vil inn. I tillegg har kursen korrigert i denne rolige perioden som gjør at frykten for ytterligere fall avtar desto nærmere vi kommer nevnte peaks. Happy hunting.

8 Likes

@anon91440261, closing på fredag har vel ofte vært gode kjøpsmuligheter.

1 Like

Extraordinary General Meeting of Shareholders

The Board of Managing Directors (Directie) herewith cordially invites you to
attend the Extraordinary General Meeting of Shareholders of Funcom N.V. to
appoint Mrs. Susana Meza Graham as a new Supervisory Board member.

The Meeting will be held on 14 September 2018 at the following venue: Funcom
N.V., Prins Mauritslaan 37 - 39, 1171LP Badhoevedorp, The Netherlands

Mrs. Susana Meza Graham has been active in the games industry for almost 14
years and she has been involved in building one of the larger, listed game
companies in Sweden. “I look forward to leveraging my experience by continuing
to be involved in the games industry and supporting its positive continued
growth” Mrs. Susana Meza Graham says. “Funcom has had an impressive turn-around
lately and everyone involved has shown both strong determination and a capacity
to execute on ambitious goals. I believe many opportunities lie ahead for Funcom
and it’s a journey I would be excited to participate in and help support as part
of the Supervisory Board, should the General Meeting appoint me.”

The Company highly appreciates Mrs. Susana Meza Graham’s interest in Funcom and
a Supervisory Board position. “Her broad experience and in-depth knowledge of
the games industry will be valuable to the Company, and we are looking forward
to working with her on a strategic level”, says Ole Gladhaug, the Chairman of
the Supervisory Board. The appointment will increase the size of the board from
5 to 6 persons.

Please find here attached the convening notice, with the explanatory notes in
relation thereto and the proxies.

The convening notice (including the agenda for the Meeting), with the
explanatory notes in relation thereto, the proxies and other supporting
information are available on Funcom N.V.'s website (www.funcom.com), at the
website of Oslo Børs (newsweb.oslobors.no) and at Funcom N.V.'s registered
address, Prins Mauritslaan 37 - 39, 1171LP Badhoevedorp, the Netherlands.

Funcom N.V.
Badhoevedorp, 3 August 2018

This information is subject to the disclosure requirements acc. to §5-12 of vphl
(Norwegian Securities Trading Act)

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=456505

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180803.OBI.20180803S11

9 Likes

Paradox jente, sikkert flink

3 Likes

Har fulgt henne på Twitter et drøyt år. Lest mye av det hun skriver. Dette er en god person for Funcom. Positiv melding!

12 Likes

Noen som fyller opp idag

Tar litt tid med 1 aksje om gangen… :shushing_face:

11 Likes

Ser ut til at disse kjøpene hjalp en god del, folk tenker vel at hvis noen kjøper så små poster så skal aksjen opp MYE da det krever en del for å få disse i pluss😆 og da @anon91440261 sa det var nære på i går så kan det vel tolkes som at vi var nære en bunn

2 Likes

Dere må ikke trekke meg frem som noen allvitende profet. Jeg har ofte hatt flaks. Jeg kan nok ikke mer om dette enn dere andre. Men jeg så for meg utviklingen for et par mnd siden. Tror ting kan snu nå i august/Sept. Håper å kjøpe mer innen de neste 2 ukene. Sitter bare med litt lave ordre inne. Så har ikke fått kjøpt mer enda.

4 Likes

image

… ser sånn ut for meg? :slight_smile:

17 Likes

Så du har litt altså? :wink:

1 Like

Solgte 16k på 19.36. Tror vi skal ned en tur til før klatringen begynner for fullt. Det vi trenger nå er volum i aksjen :slightly_smiling_face: Triggerne kommer tett fremover så det er nok ikke lenge før vi smeller opp på 20+ :slightly_smiling_face:

1 Like

Ja har sittet inne med 1/3 hele tiden.

2 Likes

Det som jeg lurer litt på er dette. Begynner det å bli litt travelt for denne duppen? Jeg personlig valgte å fylle på fra 18,35-18,85. Det var lavt nokk for meg, Bedre for meg å sikre inngang på mesteparten på midt 18 enn å risikere å måtte begynne å løpe etter og kjøpe i “panikk” på 20-21.
Jeg sitter med en magefølelse på att når kursen først begynner å gå, går de første kronene veldig fort. Tror det er mange som har sittet å ventet på att kursen skulle ta en alvorlig dupp og kanskje svinge nedom rundt lav 17 .
Skulle ikke dette skje, vil det trolig være ganske mange som skal inn “nå” Det vil sette kursen under forholdsvis stort press.
For det er ihvertfall ingen som får meg til å tro på att, den store hopen ikke vil være med på Japan release. MYZ releasedato, tidenes Q2, release av MYZ. Ett spill som hittil har fått så mye ros att det nesten ikke er til å tro.
Jeg valgte derfor det sikre, nemmelig å kjøpe på en kurs som jeg reiner for veldig lav, slik som ståa er i Funcom nå om dagen og utover høsten. Min spådom er att, kjøp gjort rundt 18,50-19 kr vil man bare gni seg i hendene av i løpet av ei uke eller tre. Selvsagt hyggelig viss noen får kjøpt en femtiøring eller to lavere, spørsmålet er bare kommer det til å skje? Forrige topp i kursen ga oss høy 24, denne gangen, viss MYZ slår til. Da er jeg ganske så sikker på att vi skal opp å snuse på 30.
Go helg :beers: lykke til med din inngang.
Edit: Sørg ihvertfall for att at ikke jakten på en tiøring eller tre gjør att du går glipp av ei krone eller to.

12 Likes