Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Freudern hadde rett ass ;D

Ble desember lansering. Perfekt :smiley:

4 Likes

Här säkras intäktsströmmen kvartal efter kvartal… :grinning::beer:

2 Likes

Jeg kan nesten garantere minst 1 DLC til iløpet av året til CE. Så funcom 2.0 leverer

2 Likes

Q3.
Japan Release
1 DLC (Möjligen 1 i sept)?
Humble dealen. (400K sålda )
Pet system boost?
Q4. Mutant + wintersale+dlc?
yes de rullar på

4 Likes

Indeed!

Jäkligt mycket bra på G, lätt att tappa översikten :smile:

imagehttps://i.imgur.com/KTp08K0.gif

1 Like

Markedet er ikke storfornøyd med sen lansering…

Får satse på super-release i Japan og et fabelaktig Q2.

Synes at det er komisk at markedet er misfornøyd med at det kommer i desember og ikke hva… okt? :stuck_out_tongue: fortsatt samme året, bare forskjøvet 2 måneder… lolz

Var nok riktig for å få den jævla kursen stabilisert. men så inni granskauen hælvettes møkk med ørkenvandring :slight_smile: Nå sitt døkk faen meg i ro jævla tredera!

“marknaden” Du menar de 50K som sålts representera markanden? Daytraders “sell on news” i detta papper så säljs det allitd på news, oavsett.

1 Like

Rekker å kjøre kursen ned i 17 og opp igjen på to måneder. Har vel lyst til å kjøpe billig og ikke sitte på ned. 3,5 mnd har man om man begynner allerede nå!

1 Like

Funcom:
Relase 4. desember

Marked:

image

1 Like

Markedet er slitsomt i lengden ass

2 Likes

Der var jeg ute, sees i november.

Å du er ute fordi?

Fordi han tror kursen skal ned :wink:

Som er hovedgrunnen til at man selger.

Og ved å annonsere at man har solgt noen få tusen aksjer håper han at kursen skal synke mer.

6 Likes

Ja… men nysjerrig på hvilket grunnlag

Men inte säkert att kursen ska ned… :grin: tippar att det blir tvärtom.

3 Likes

Har ikke veldig stor tro på at Japansalget gjør den store forskjellen. Salgstallene i Q2 er helt sikkert bra, og vil sikkert gi et lite løft, men tradisjon tro, så dupper det likevel nedover. Tror i hvert fall oddsen er i den retningen selv om jeg ikke vet. 3,5 måneder er veldig lenge for en aksje som Funcom, så det blir sikkert en depresiv periode før MYZ kommer på banen.