Freudern hadde rett ass ;D
Ble desember lansering. Perfekt
Freudern hadde rett ass ;D
Ble desember lansering. Perfekt
Här säkras intäktsströmmen kvartal efter kvartal…
Jeg kan nesten garantere minst 1 DLC til iløpet av året til CE. Så funcom 2.0 leverer
Q3.
Japan Release
1 DLC (Möjligen 1 i sept)?
Humble dealen. (400K sålda )
Pet system boost?
Q4. Mutant + wintersale+dlc?
yes de rullar på
Markedet er ikke storfornøyd med sen lansering…
Får satse på super-release i Japan og et fabelaktig Q2.
Synes at det er komisk at markedet er misfornøyd med at det kommer i desember og ikke hva… okt? fortsatt samme året, bare forskjøvet 2 måneder… lolz
Var nok riktig for å få den jævla kursen stabilisert. men så inni granskauen hælvettes møkk med ørkenvandring Nå sitt døkk faen meg i ro jævla tredera!
“marknaden” Du menar de 50K som sålts representera markanden? Daytraders “sell on news” i detta papper så säljs det allitd på news, oavsett.
Rekker å kjøre kursen ned i 17 og opp igjen på to måneder. Har vel lyst til å kjøpe billig og ikke sitte på ned. 3,5 mnd har man om man begynner allerede nå!
Markedet er slitsomt i lengden ass
Der var jeg ute, sees i november.
Å du er ute fordi?
Fordi han tror kursen skal ned
Som er hovedgrunnen til at man selger.
Og ved å annonsere at man har solgt noen få tusen aksjer håper han at kursen skal synke mer.
Ja… men nysjerrig på hvilket grunnlag
Men inte säkert att kursen ska ned… tippar att det blir tvärtom.
Har ikke veldig stor tro på at Japansalget gjør den store forskjellen. Salgstallene i Q2 er helt sikkert bra, og vil sikkert gi et lite løft, men tradisjon tro, så dupper det likevel nedover. Tror i hvert fall oddsen er i den retningen selv om jeg ikke vet. 3,5 måneder er veldig lenge for en aksje som Funcom, så det blir sikkert en depresiv periode før MYZ kommer på banen.