Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

20,60

Bra med kursjukking nå, det er vel de følelsesløse traderne som herjer? :yum:

2 Likes

Nå begynner jeg å bli utålmodig :face_with_symbols_over_mouth: !

Det er hele poenget med handelen vi ser nå - riste ut flest mulig :sweat_smile:

3 Likes

Klar over det, men jeg er like overrasket nå som de 2 siste rapporterne over hvor kalde de er:P

Hva har dere som kortsiktig target kursmål?

1 Like

30+ etter rapport

4 Likes

Dog kommer det sikkert noe fuckup i form av short og kortsiktige kluthuer men en fair prising av aksjen i dag er 30+ og det bør skje.

2 Likes

Kommer garantert til å stige opp til 30+ før nyttår.

Om det skjer i forbindelse med Q2 er jeg mindre sikker på. Har til gode å oppleve at en kvartalsrapport blir tatt godt i mot av markedet, uansett hvor positiv den er. Men en gang må vel bli den første.

4 Likes

Kommer til å få tidenes blå rapport på tirsdag

2 Likes

Blir nok ikke 30+ etter rapport med mindre det kommer en analyse i tillegg, men liker optimismen til Håkon :star_struck:

2 Likes

Da får dere holde mer på aksjene deres da vettu, ikke selge dere ut hele jæ… tia! :wink:

Jeg tror Funcom skal tilbake til 10,- innen 2020. Sakte men sikkert. Hadde selvsagt vært gøy om det gikk andre veien, men jeg tenker at det blir for vanskelig å øke mcap fra dette nivået.

Det vil jeg at du begrunner @tswbeta . Du kan jo ikke ha fulgt med i det hele tatt det siste 1,5 året. Du vet tydeligvis ikke hva Funcom har i pipen det neste året, som kan skrive det du skriver.
Venter spent på ditt godt begrunnede svar på hvorfor Funcom skal ned til 10 kr.

Vel, mye tyder på at du burde tenke deg om igjen og legge inn i kalkylen at for det tidsrommet du antyder så foreligger det planer for produksjon som tildels allerede er startet opp. Derfor skal veldig mye forskjellig gå galt før Mcap faller.
Legg til at økonomien nå er solid og at man for fremtidige lanseringer har bedre tid på seg til å lansere bedre ferdigstilte spill og ditt scenario svekkes ytterligere.

Men innlegget ditt var kanskje ment som en provokasjon?

Varför ens man svarar på såna inlägg?

6 Likes

Fordi att slike innlegg skal ikke få stå ubesvart her inne på Tekinvestor. De hører hjemme på ett annet Forum som heter …
Greit å være negativ til en aksje, men da får du også komme med begrunnelse for dine meninger.

4 Likes

Da får han skrive at jeg tror alle spill de har i pipen blir fiasko og at CE var en one hit Wonder, derfor tror jeg Funcom skal ned mot 10 kroner igjen.

Jeg syns pga slike ubegrunnede innlegg så burde slike personer vært banned. Slike personer forpester hele TI.

Gi dere. Kan ikke se noe galt med innlegget til @tswbeta. Greit nok at man kan begrunne synspunkt, men det må jo være lov å ytre noe uten å gjøre det også. Han var jo ikke krass, frekk e.l.

14 Likes