Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Sånn rent bortsett fra at det ikke er haussing men en saklig vinkling av nåværende scenario.

Med fem prosjekter i “pipen” så skal mye gå galt om ikke pengene kommer inn. Og man er godt rustet til å fordele folk og ressurser om man ser at ett virkelig slår an

1 Like

FUNCOM får fetere og fetere lommebok for hvert kvartal. Alle kan se det. Og da skal selvfølgelig prisen på selskapet opp. Noe annet er jo galskap å tro. Jeg holder fast på at vi får mye oppgang i dag og tiden fremover.

1 Like

Markede kommer det … Det er unngåelig! Det tar bare litt tid bla. pga. Historien. At noen har solgt i dag er bra. Vi trenger flere langsiktige. Jeg er tryggere enn noen gang på denne investeringen. Jeg har økt!

9 Likes

Går det aldri tomt i den skuffen din? For penger :thinking::slightly_smiling_face:

1 Like

spått-ånnen av funcom :face_with_raised_eyebrow:

Jo det gjør desverre det. Er maks kreativ her for å klare å akkumulere MAX! Vurderer å selge en leilighet for å kunne gå inn med mer :shushing_face:

13 Likes

Selg leiligheten. Du kan kjøpe to nye for gevinsten du henter i Funcom om et år eller to :slightly_smiling_face:

3 Likes

Jeg er helt enig - det var en spøk :wink:

Dweller vurderer å selge en leilighet. Kjøpsanbefaling så det holder :joy:

2 Likes

Kanskje han har et par Opel Ampera og ei hytte også :joy:

3 Likes

Har en 10 år gammel Toyota Yaris som du hadde kledd :kissing_heart:
Vi snakker kompis pris :wink:

5 Likes

Nå må det da være en eller flere store som kjøper seg inn ? Postene blir bare spist opp i all hast ! :muscle:

1 Like

imagehttps://media2.giphy.com/media/A8NkSPltT13H2/giphy.gif

1 Like

nu kör vi grabbar!

1 Like

Går du aldri tom for leiligheter? :laughing:

Blir kjøpt store volum på vei oppover. Noen som har troen ihvertfall

Nydelig. Akkurat dette vi ønsker å se!

1

1 Like

kjøpe i dag? @Dweller

Kjøpte i hele perioden fra Q1 til Q2 :wink: