Aksjen blir som en trykkoker som må eksplodere opp
Når kontoen til Funcom nå fyller 25 mill USD og ved Q3 sikkert sier noe tett på 30 mill USD, og i Q4 kanskje sier 45 mill USD (etter MYZ launch), ja da skjønner vi jo at FUNCOM bare skal bli dyrere og dyrere. Jeg har kjøpt beskjedne 1700 k aksjer så langt i dag. Men det skal bli litt mer, og det samme tror jeg mange tenker. Det var bare det at litt for mange håpte på den der typiske kvartalsrapport kolapsen med påfølgende billigsalg i etterkant.
Det ser ikke ut til at fungerte, og det kommer vi til å merke i ukene som kommer
tastefeil?
1.7 mill aksjer var ikke så beskjedent da
jeg har ute beskjedne 2300k, tenker å kjøpe mer… når jeg får arven til mor og fått selt båten, hytta å foten
Ja😊. Mente 1700
Kan det være vår frelser som endelig har fått lettet seg litt på høy omsetning? Det er isåfall veldig bra?
Samme opplegg som alltid. Stort volum opp gjennom sperrer, folk ser en sprengfull kjøperside og henger seg på…inntil poff kjøpersiden fordufter og det dumpes på de reelle kjøpsordrene.
I utgangspunktet er det ikke lovlig å plassere ordre som ikke har en reell intensjon om å realiseres. Slik som i tilfellet ovenfor.
Pytt pytt - velkommen til OSE
Ikke rart folk vegrer seg i å kjøpe aksjer i dette selskapet…
Ikke rart i det hele tatt.
Denne typen handel får mange til å ikke røre aksjen med ildtang. Noe som reduserer volum (til vanlig) og er skadelig for persepsjon for øvrig.
Frustrasjon rundt dette ser man mange steder. Her har det blitt tatt opp så mange ganger at det bare er traurig blitt.
Under 19 idag?
Hvis den først skal under 19, så kan den godt komme langt ned på 18-tallet, så kjøpsordrene mine som ikke gikk inn sist gang den var på besøk der nede slår til.
Enig.
Blir nok ikke noe påfyll her for min del.
Om det er noen trøst følges gjerne dager som dette opp med hyggelig kursutvikling. Det spillet som foregår nå har vi sett før, og det fortjener egentlig ingen flere kommentarer. Uansett hvor fristende det er å adressere et postkort til riktig mottaker med en stor
Fy fader en kan bli svimmel av mindre enn å se på Funcom kursen i løpet av denne dagen.
Onekligen många som går rakt i fällan; så tjänar de stora fiskarna ännu mer. Här är det bara att luta sig tillbaka och bevittna spektaklet på OSE ännu en gång .
Men när det är sagt så ska nog kursen en bra bit upp tillslut ändå
Kommer til å følge denne nøye de neste to månedene.