Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Nå spurte jeg bare om hvorfor du plutselig i diskusjonen dro inn Hektar. Så ikke linken til den diskusjonen som var.
Våpendrager? Kan ikke du spare deg det konspiratoriske tullet der?
Er det noe som er ødeleggende for et forumet er det jo slike sutrekopper som hele tiden skal bitche og komme med anklager mot andre.

Jeg har ingen andre nick og jeg prater kun for meg selv. Aksepter det og slutt å opptre som @Verdiløs

5 Likes

Slutt med det maset der nå. Krafer er verdifull for forumet fordi han er ikke overveiende positiv til alt. Jeg vil heller ha han her enn 90% av dere som nagger hele tiden

23 Likes

Jeg (med flere) trodde at et gulv på 20,- ville bli lagt med Q2-rapporten. Kan hende dette skjer med denne meldingen og langefingeren til spekulantene. Foruten det historiske sentimentet, mener jeg 25+ er innenfor rimelig prising per i dag. Kurser rundt ~30 kan man se i tiden rundt MYZ-launch.

6 Likes

Hvor mye er det shorten er på igjen? Ca 500-600k aksjer?

Håper jo dette legger press på shorterne, men frykter det bare fortsetter som det har gjort til nå.

Siste oppdatering på Funcom:
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0012756266

Spørsmålet er om vi får en liten rakett på samme måte som sist da Robur gikk inn, for deretter å falle noe av før launch euforien tok til. Eller om vi skal få en stabil oppgang frem til MYZ.

Blir vel uansett en kanon dump 3 eller 4 desember…

Jeg satt med fingeren på kjøpsknappen flere ganger idag, og angrer som f. nå for at jeg ikke kjøpte. Sånn er det når grådigheten blir for stor…

Fremover skal jeg legge inn «Autokjøp» hver gang @Morti kjøper…

5 Likes

Shortregisteret til finanstilsynet viser bare det over 0,5% så kan godt være flere som vaker rundt grensen eller har en del mindre. Skulle egentlig vært en enda lavere terskel. Men sikkert vanskelig å gjennomføre.

Nå kan man jo være short 378704 aksjer uten å måtte registrere dette, så totalen kan jo potensiellt være langt større enn hva SSR sier. Kan jo hende vi får litt svar på dette i morgen?

Det var noe snakk om noen tekniske targets tidligere i dag, det er vel og bra det, og spesielt er det jo typisk at det i tillegg dukker opp når kursen har korrigert alt for mye fra før. Det er jo faen meg klart det er fint å kjøpe på 26 tallet, kanskje lavere også. Fordi når kursen fortsetter å falle så er den jo i en fallende trend? Da er det ekstra deilig at det kommer en nyhet om noen andre småfisker som også deler mitt og andres syn, det er billig! Grisebillig! Er du uenig så kan du diskutere videre med mr Malmberg… :facepunch:

Tror vi får en kanonoppgang i morgen, fulgt av sidelengs bevegelse en måneds tid og så HYPE!

1 Like

Man skulle jo tro det, men dette papiret har jeg aldri klart å spå. Har fulgt med på det i flere år, men tok først beslutning i desember i fjor å tre inn i det.

Om kursen er 21 i morgen og 14 på fredag kl. 1630 så kan jeg ikke si at jeg er veldig overrasket.

Kurs imorgen 20,3 høy fredag 24,2 så dump til 21 :slightly_smiling_face:

2 Likes

Papiret er veldig enkelt å spå. Oppgang før kvartalstall og launch - deretter nedgang. Slår aldri feil det.

Jeg satte over endel penger på Nordnet for å kjøpe på 17.30. De hadde ikke kommet inn ved slutt!!! Vurderer søksmål🤣

2 Likes

få deg skikkelig megler, så ringer du bare så fikser dem saldoen manuelt :wink:

1 Like
1 Like

De gadd NESTEN å nevne 15 % premie på kjøpene.

1 Like

Gleder meg til å endelig se Funcom på topp av vinnerlisten igjen i morgen!

7 Likes

På vei ned smilende?

2 Likes