Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

I kveld poster alle på Facebook at Funcom kursen er ventet å eksplodere og at man allerede i morgen kan forvente at kursen står i 13-14 kroner. Så nå gjelder det å slenge seg på toget før det går! :slight_smile: :slight_smile:

6 Likes

Her er jeg helt på linje med deg Irati, mente å vente litt men har fylt på mere till snitt 2,76 i dag.

1 Like

økt med 100 K aksjer i dag.

Oppe i 312 K totalt nå.

7 Likes

Jeg og. 600 nå

3 Likes

Kanskje vi skal opprette tekinvest fondet.

Komme oss inn på topp 10 listen :wink:
@Hakon
@Evilfreud

4 Likes

Da må du ha med @Dweller og @h3nk1 og @cagey2

Dere som presset den opp 2 øre:joy:

1 Like

Gutten har baller, 397500 her!

Driver litt hasteflytting av aksjer og penger for å kunne øke mer.

1 Like

Rett før jeg selger alt ethereumet mitt for jeg tror funcom dobler seg før eth gjør…

6 Likes

Er sikker på att de som har fått lastet på 2,71-2,95 området kommer til å flire godt av det om ikke mange dagene, eventuelt max en uke eller to

2 Likes

Eg som skulle ha på 2,69 på med:

3 Likes

70 K til … takker og bukker…

388K

4 Likes

15k til, 240k nå

4 Likes

2,4k til, totalt 45k nå. :joy:

Er nok ikke heeeelt i samme liga som endel andre her :stuck_out_tongue:

Har da nesten kjøpt tilbake alt jeg har solgt på 2,83 og 3,10 til 2,77 og 2,97.

4 Likes

Fin trade!

Den hadde vært enda bedre hvis jeg hadde klart å holde meg til planen! Ikke selge på 2,8x fordi det er for nærme emisjonsprisen på 2,60. La aksjen ligge litt før jeg kjøpte tilbake. Lurer på når jeg lærer :slight_smile:

2 Likes

Jag funderar mest på vad jag ska köpa för öl till combat-streamen på fredag :thinking:

I-lands problem! :beer::grin:

1 Like

Hei folkens, dette er ikke koordineringsforsøk, men doble pengene dine 1,2,3;

1. kjøp funcom i dag
  2. vent til mai
  3. selg
7 Likes

Å viss ting skulle gå sånn litt over middels så er vi nok ikke langt unna 2,5-3 gangen rundt midten av Mai.

2 Likes

Husk at de aller fleste som solgte/selger i frykt for om noe kan skje ved spleis, sikkert skal inn igjen Torsdag/Fredag.

2 Likes