Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Magefølelsen sier melding denne uka :grin:

1 Like

Det er jo ikke vits i å stille spørsmål til Funcom under silentperioden :wink:

Det er jo akkurat dette det går ut på…

Enig med Hakon. Regner med en melding om få dager. Er vel en plan for hva alle millionene skal brukes til…

Når var det SWL 2 skulle komme ut? Eller nyheter rundt det.

Har lagt inn oppsjon om at de kan svare på Q4 presentasjonen så lenge de gir et hint at det er det de kommer til å gjøre. Alternativet er jo å bombe spørsmålene i twitch chatten til de svarer

1 Like

Ifølge streamen på fredag, “soon”

1 Like

2,710 gavepakke, kjøpte mer.

Kun 4,2% over emisjonskurs

3 Likes

Om du er urolig/nervøs for at aksjen går noe ned i forb med spekulasjon grunnet spleis eller TA signaler, så trøst deg med at de som sitter utenfor er like nervøse for at den skal snu før de er lastet igjen.

I denne aksjen kan det skje veldig fort, enten ved nyheter vi vet kommer, eller fordi ASP :slight_smile:

Om du uansett skal sitte så betyr ikke dette noenting.

1 Like

Jeg kjøpte mer nå på 2.756.

4 Likes

Det er jo helt utrolig!

Funcom godkjenner avtale om å kjøpe rettigheter til Conan og kjører rettet emisjon til 2.60 kr (18% premie) mot SwedBank Robur Ny Teknik og SwedBank Robur
Microcap. Henter inn 88,4 MNOK.

SELG SELG SELG!

Jeg mener helt forbanna ærlig at dersom dere SELGER I DAG så skulle dere aldri eiet aksjer! Vi snakker om 4% over emisjonskurs, altså slik jeg ser det potensiell nedside er 4%…

25 kr innen Mai 08. - doble pengene dine i funcom kjøp kjøp kjøp!

9 Likes
4 Likes

Tror det er litt kortsiktig usikkerhet for hva som skjer med kursen når spleisen kommer.

Det jeg ikke skjønner. Hva er usikkerheten? Skulle tro det var rocket science denne splitten…

Jeg mistenker at den duppen rundt spleis kommer nå :wink:

Er det bare jeg som ikke finner Conan på listen til Steam?

Edit: Der var’n. Har dalt litt i det siste. Må få gang på PR.

Mai 2008 så var kursen oppe i 54kr! :wink:

Er det et tegn? :joy::money_mouth_face::crazy_face:

4 Likes

Ligger også med mer på kjøp nedover. Tok et lite tap i ThinFilm for å tjene større prosenter i funcom forhåpentligvis.

2 Likes

*Note: Any overnight orders will be deleted by the Exchange after 16:45

1 Like

New combat system i aktion på fredag :slight_smile:

10 Likes

Jeg fatter bare ikke hvorfor det er kortsiktig usikkerhet for hva som skjer med kursen.

Ditt antall aksjer blir 1/5 og kursen på aksjen bør da gå 5/1.

Så om du har 5 000 aksjer nå til 2.75 så vil du i morgen ha 1 000 aksjer til 13,75

Edit : volumene taler for seg, det er piss i havet og sengevætere

2 Likes