Starter i dag.
Sett på den kurven jeg også, men det tok litt tid for CE kom igang også
Men det er opplagt relativt uklart hvor bra det spillet kommer til å selge ut fra det jeg sitter på av info.
Burde ikke interessen for MYZ nå, sammenliknes med interessen for CE høsten 2016?
Notice for the conversion of convertible bond
Funcom N.V. has received from KGJ Investment S.A. SICAV-SIF a conversion notice
with respect to USD 522,048 (plus accrued interest) of the 10 per cent Senior
Unsecured Convertible Bond Issue 2011/2014 (as amended from time to time) (the
“Convertible Bond”), and accordingly a total of 1,088,433 new shares in the
capital of Funcom N.V. will be issued.After this transaction is completed, 38,000 bonds plus accrued interest will be
outstanding under the same conditions.Funcom N.V.
Badhoevedorp, the Netherlands, 27 September 2018This information is subject to the disclosure requirements acc. to § 5-12 vphl
(Norwegian Securities Trading Act)Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=460301
Nyheten er levert av OBI.
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180927.OBI.20180927S34
Å sammenligne pre-launch Google Trends med post launch Google Trend er verdiløst. Hvis du hadde brukt samme målemetode 2-3 måneder før launch for Conan Exiles så var søketrenden så lav der at du aldri hadde sittet i Funcom for å si det sånn. Sånn holdt det seg til uka før launch.
Conan Exiles EA-lansering
Søketrend en måned før lansering: 1% av søketrenden ved lansering.
Dette er et mønster som gjentar seg: hvis du ikke har en kjent merkevare som har blitt bygget opp gjennom mange år, så er det knapt noen som bryr seg før du faktisk kommer med spillet. I hvert fall målt utfra google trends.
Da var vel Funcom gjeldsfrie.
[quote=“TekBot, post:11430, topic:7084”]
After this transaction is completed, 38,000 bonds plus accrued interest will be
outstanding under the same conditions.
[/
Nesten
Jaja, smuler i forhold .
Så godt som ja. Jeg og stusset litt på hvorfor la de 38k stå?
Er som regel helt enig i dine synspunkter, men akkurat her tror jeg ikke bare du bommer grovt - jeg mener argumentasjonen ikke holder vann.
Det gir mye bedre mening å se på mottakelsen i spillpressen, omtale i eteren og antall views på YouTube. Fellesnevneren er at all respons er veldig positiv.
For eksempel har de 5 mest sette MYZ-klippene på YouTube ~3 millioner views til sammen. Dét kombinert med at spillpressen hyper spillet noe voldsomt betyr mer enn hvor mange som aktivt Googler et produkt som ikke markedsføres.
Nå er det “gjeldfri” rally pågang. Strax i null igjen😎
Det finnes noen hedelige unntak, men de er vel ikke sammenlignbare:
Du har noen spillprodusenter hvor alt de tar i blir til gull som f.eks. Blizzard. Tydligvis CD Project også. (Det er utviklerne bak Witcher-serien hvis noen lurte).
«Rally» bør spares til 10% oppganger intradag
Neinei. Vi bor i et rally.
Jeg og stusset litt på hvorfor la de 38k stå?
Skjønte ikke helt det jeg heller. Såvidt jeg kan kan e at det er det ikke noen spesiell grense i eierandel som krysses ved å ta med det siste.
Noen som ser noen logisk forklaring på hvorfor ikke alt ble konvertert?
Fordi det er noen andre som eier dem. Faktisk noen på forumet her
Ok, leste det som at de også var Jebesen sine men kanskje bare samme betingelser ellers.
Er jo de samme bondsa. Så de har jo samme vilkår.