Fette satan så fett ja!!!
JAAA!
Fette satan så fett ja!!!
JAAA!
Rui har köpt fler aktier
Malmberg har köpt fler aktier
Susana har köpt 155k aktier
Stian köper fler aktier
Robur köper fler aktier
STYRKA
Han hadde ingen fra før
Kunne han ikke ventet til 16,50; Triggerfinger
Nei, men han hadde 135k opsjoner
äsch hade optioner iaf
Med andre ord ingen info med det første …
Det vet jeg, og som du sier er det positivt at han heller velger å kjøpe
Det stemmer nok bra, det er neppe noen nye avtaler på gang nå. Det er vel heller ingen dårlige nyheter på vei som han vet om.
Jeg klarer meg greit med at CFO kjøper en måned før MYZ kommer i beta og to måneder før lansering. Klarer å sitte på henda til da.
Klarte seff ikke å få lastet opp noe ekstra før kjøpet fordi overføring ikke var tidsnok. Timing ass.
Får sikkert dog muligheten igjen…insidekjøp betyr jo ingenting så lite volum som disse dagene har.
Bruker dere brevduer eller ravner ala Game Of Thrones?
GOOD stuff! ,MEN sikkert ikke snakk om mer enn timer før «markedet» lol`er i vei videre, men F#ck it! Går denne skuten ned (skjer ikke!), så sitter jeg i kontrolltårnet og ler meg i hel!
Noe sier meg at du får flere sjanser på 17.50 .
Kanskje til og med denne uka…
Detter ikke av stolen om du får allerede i dag.
Er det fortsatt noen som håper på billigere inngang?
Haha ler så jeg pisser på meg!!
Få ut fingern og KJØP nå for f…!
Edit: Nå må brønnpisserne rulle inn… blir oppgang i mange dager fremover nå!
Block på 18 nu. Såklart vi inte ska upp
Kjøper ikke dyrere enn jeg trenger. Her skal jeg faktisk tøye strikken så langt jeg kan fordi: Funcom.
Kommer til å presses ned videre pga fattig volum og da skal jeg tjene noen ører her og der da jeg er luta lei av å bli med videre ned >_>
Det verker som «alle» her inne er inne igjen.
Så usikker på hva som skal «presse» opp kursen før news om ca 5-6 uker
Jaja det er lov å håpe… dagen i dag markerer den definitive slutten på den siste tidens svært merkelige nedgang.
Hvorfor? Pga. insidekjøpet? Vi har da sett hva som skjedde i etterkant ganske nylig?
Ikke for å virke pessimistisk, ingenting gjør meg mer happy om den begynner å gå igjen da jeg sitter ganske lastet, men steike jeg er luta lei av å bli med nedover hver gang noe skjer