Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

12 kr (usannsynlig),da skal jeg kjøpe mer. Er temmelig fullastet…

Köpt mer idag!

Det føles instinktivt feil å kjøpe for å få ned snittprisen. Det er formelen på å gå konkurs til slutt, men går det ned i 16.50 skal jeg kjøpe likevel.

Overførsel i gang, nå skal det snittes ja! >_>

Noen av oss kjøper opp snittprisen, men å ikke benytte denne muligheten til å akkumulere hvis man kan/ønsker, når man ser og mener det samme som feks. Robur blir i min bok feil. Rimelig sikker på det skal komme til å vise seg lurt :wink:

2 Likes

Fy f… for en tulleaksje dette er.

Gleder meg til å komme ut av dritten. At jeg ikke solgte før q1 er det dummeste jeg har gjort.

Lett å bli frustrert nå. Det er jo akkurat det noen ønsker. Beste rådet jeg kan gi da er å logge av i 1-2 mnd. :slight_smile: :v:

3 Likes

Volum folkens.

Se på volum.

1 Like

Det som er lett å glemme er at når det kommer noe ordentlig gøy så ser man fort 7-8 prosent flere dager, da er man over 20 kroner på 2 dager alene.

2 Likes

Logg av og vent til Desember…

ikke kjøp mer enn du tåler å tape / sitte inne med over lengre tid.

1 Like

Jeg gjør ikke samme tabbe som i fjor da jeg ikke kjøpte når den lå på 2kr området på denne tiden av året

2 Likes

My bad! Läste ditt inlägg helt fel :wink:

Köpte lite till själv idag! :+1:t2:

1 Like

Var original content, i den forstand at jeg svarte KOS:

Bare bugget slik det så ut i den autogenererte posten til pdx :wink:

2 Likes

Ah, jeg trodde det var du som lagde første memen med det bildet, så kopierte Pareto deg?

Mandatory Notification of trade

Today, on 2 October 2018, primary insider Mr. Stian Drageset, CFO of Funcom, has
bought 20,000 shares in Funcom N.V. to an average price of NOK 17.74. After the
transaction Mr. Stian Drageset holds 20,000 shares and 135,000 stock options in
the company.

Funcom N.V.
Badhoevedorp, The Netherlands, 2 October 2018

This information is subject to the disclosure requirements acc. to § 5-12 vphl
(Norwegian Securities Trading Act).

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=460539

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181002.OBI.20181002S40

23 Likes

Insiderköpen haglar i Funcom!

1 Like

Nå vrir de alle kluter til her. Deilig

Dette liker jeg, flere små positive news og plutselig er vi i hype i tillegg. Liker kjøpet mitt på 17.42 i dag. Nå føles det som Funcom er sprekkferdig og at vi nettopp får en dag med 7-8% opp

Endelig kom kjøpet. Han snakket til meg og @Christian om at han ville kjøpe på investorpresentasjonen hos funcom for lenge siden,men at han ikke fikk lov

11 Likes

Veldig morsomt å se at Stian kjøper 20k aksjer selv om han har 135k opsjoner. Er det noen som har kontroll på økonomien i Funcom, så er det han. :sunglasses:

10 Likes