Spinner på Q & A’en.
Ser ut til at pets holdes tilbake enda litt lengre enn neste uke. Kult at de kommer til å gjennomføre både sorcery og mounts i fremtiden, slik at CE absolutt ikke ferdig med å høste penger for oss. Ut i fra tidligere patcher og innhold, ser jeg for meg at etter pets patchen, vil det med rundt 6 mnd utvikling kunne tillegge enten sorcery eller mounts. Hvem som kommer først er usikkert, men jeg tror på sorcery siden mounts og pets er mer like enn sorcery. Men attraktiviteten til sorcery vs mounts er jeg også usikker på. Jeg tror først og fremst på mounts.
For de som tviler på potensialet til Conan exiles i survival så drar jeg frem noen gamle , men offisielle tall på solgte kopier innen sjangeren på steam. Disse spillene har solgt enda mer siden den gang.
På steam alene ser jeg fortsatt en svært høy oppside. PC-spillere hopper gjerne enkelt fra et spill til et annet. Mange av virkemidlene jeg mener en kan iverksette er ikke brukt engang. En god patch som inneholder attraktive features som sorcery og mounts kan skape en veldig fin hype rundt spillet igjen. Spesielt Ark spillere ved bruken av mounts.
VIKTIG! Husk at spillet koster 400 kroner. Se for deg at Funcom gjennomfører gode analyser med kvantitative spørreundersøkelser som kartlegger priselastisiteten for spillet. Hva hvis man finner ut av maksimering av inntekten er ved 250 kroner?
Om 2 år, hvor mye kan spillet selge om prisen er attraktiv på 250 kroner?
The forest(145kr) , rust(248 kroner) og Ark(352 kroner) ligger på 2. siden på global top sellers. Grovt sett ligger de på 2.-3. siden året rundt. Spillene er eldre, billigere men tjener fortsatt mye. En kan stimulere utrolige salgstall ved prisstrategier.
De som forteller meg at de ikke har tro på Conan Exiles i survival fremover, jeg kunne ikke vært mer uenig… Det handler om å gjøre gode valg fremover, og det kan stimulere store spillegrupper.
Folk har erklært CE dødt flere ganger. De tok feil før, og de tar feil nå.
Spillet vil - som du skisserer - selge godt i flere år fremover
Jeg tror sorcery kan komme rundt juletider.
H1Z1 tallet ditt er nok feil. Det tallet der er nok ikke for “H1z1: Just Survive” som er det spillet som er i sjangeren men det andre H1Z1 spillet. H1z1: Just Survive lå i salgstall mellom The forest og 7 dayz to die før i hvertfall.
17.80; markedet sier vel at de ikke liker utgifter, de liker inntekter. De ansetter 40 nye mennesker, men de driver jo ikke et konsulentselskap, de driver med spillutvikling og gambler litt hver gang de lager et nytt spill. At de vokser som noen sier blir litt vagt i og med at de ikke driver med ordreleveranser.
Om du sjekker volumet så ser du at markedet ikke er tilstedet.
Stemmer det, men det er jo ingen som kjøper heller.
De fleste kjøperene gjør vel som meg, ligger med ordre og fanger opp når selgerene blir for utålmodige.
Men helt rett at ingen kjøper kursen opp. ingen grunn til å gjøre det enda.
Kan gjerne holde seg her til jeg er ferdig med Qec .
Da blir det all time high i antall FUN aksjer!
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @h3nk1 (1159 likes)
- @Christian (820 likes)
- @Evilfreud (550 likes)
Resten av topp 10:
-
@Dweller (359 likes)
-
@Paddy80 (338 likes)
-
@koe (328 likes)
-
@Morti (304 likes)
-
@Krafer (301 likes)
-
@Pablo (220 likes)
-
@Halling (204 likes)
Gratulerer!
Da fikk jeg en liten post på 17,79;-)
Fiska til meg 3000stk på 17,75
Jeg kjøper på 17.32 i morgen forbanna møkkapapir
Tror det blir endel på meg i dag også
Takk til den som solgte meg litt mer klokken 09:05.28 nå har jeg fått snittet ned under 17.90
Jeg løy i går, kjøpte 2000 på 17.42 i stedet. Kan faen ikke stole på en kjeft her inne!
Venter til 16.50 jeg
Da får jeg kjøpt mer før deg