Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Press release er ikke kurssensitive opplysninger, så det er i utgangspunktet en melding markedet ikke burde reagere på.

2 Likes

Om du ser på volumet før og etter så ser du at det trenges mere krefter på p løfte kursen nå en å få den ned…

Noen reagerte vel på gameplay videoen i seg selv, virker det som …

Mønsteret er pinlig velkjent. Så snart det kommer en pressemelding - uansett hva det er - så utløses en massiv dumpingaksjon av en aktør som sitter med store mengder aksjer.

Hensikten er å skape tvil og et negativt sentiment rundt meldingen.

2 Likes

Hehe nå må dere ikke la dere lure da! :slight_smile:

3 Likes

Synes det ser bra ut jeg. Gameplayet flyter mye bedre enn i BattleTech og bedre enn i Xcom. Har spillt begge de to siste. :slight_smile:

5 Likes

Ikke uenig. Synes det ser veldig bra ut jeg også. Tenkte bare sånn tidsmessig når meldingen kom vs den lille dumpen :slight_smile:

Se mitt forrige innlegg.

På tide :slight_smile:

Sytten og en halv, atten, atten og en halv, atten, sytten og en halv.

Nei, det er ikke Arne scheie som kommenterer hopp. Det er fasit for ukens kurssvingninger.

Vi får det vi skal ha i morgen Monok. Som spådd, på sytten og en halv🙂

1 Like

Kjøpte 6000 aksjer på 17 tallet, men nå er jeg lastet med over 110%. Håper markedet snart tar til fornuften…

3 Likes

Sperre på 18 kr nå. Hakk i platen :pig:

farse

Det er jo parodi blitt.

Bare å selge og kjøpe Hugo. De skulle vist gå 30x :clown_face:

2 Likes

Om en måned får vi q3, myz preorder beta, det er jo spørsmål om hvor mye man skal gidde å interessere seg for kursutvikling før dette.

Jeg er optimist fortsatt med tanke på at vi kan få en annonsering av RTS spillet til Petroglyph denne måneden, uten at jeg tror det påvirker kursen noe særlig.

17,50. hva skjer a?

Skremme ut folk som vanlig :wink:

De med nok penger kan leke som de vil. Det er det som skjer. Alle andre må enten holde seg unna børsen eller finne seg i at det skjer. Det er lagt opp sånn at de med mest penger skal kunne gjøre hva de vil.

Ja, han kommer nok med et kursmål på 40kr og “bare vent gutter”, samtidig som han shorter den til helvete etter litt oppgang.

Gidder ikke å bli forbanna engang. Visste det kom, og det kom.

Aksjen er fullstendig kontrollert av en enkeltaktør. Men dette er visst greit på Oslo Børs.

Beklager å måtte si det. Men her sitter det noen virkelige gærninger og koser seg glugg i hjel.
Blir bare latterlig til slutt.