Har en kompis som vil inn med 3-400 000. Men han sier han vil vente. Han regner med at kursen vil falle pga emisjonen sist uke…Jeg prøver å forklare, men han er fast bestemt på å være smartere enn meg
Når jeg tradet som værst i fjor så kjøpte jeg på yesterday low. Og solgte en viss prosent over det. Hver dag. Ble typ 2-5% per trade av innsatsen.
Emisjonen ?
Ja, han leste en børsmelding fra Funcom. Vi har vel alle misforstått noen børsmeldinger
Skvatt litt til, før det slo meg at overføringen av hele skiten til DNB var gjennomført.
Trodde du at ASP hadde klikka helt ?
Ikke helt feil å kalle det en emisjon da
SSB har denne definisjonen av Aksjeemisjoner:
Omfatter både nytegninger av aksjer, fondsemisjoner og konvertering av gjeld til aksjekapital i aksjeselskaper (AS) og allmennaksjeselskaper (ASA) og for øvrig alle aktiviteter som resulterer i utstedelse av nye aksjer.
Men blir kanskje litt feil å holde igjen 3-400k i frykt for fall pga. den
Tenk kor fett det hadde vært å gått i gymmen med den skjorten der!
#WTB
Vil du være kjent som han som må legge kabel etter tunge løft?
Ler så mye nå at kollegaen min måtte gå
Det er bare 1 av 10 ting jeg ser potensiale i med den skjorta på en treningssenter
Når det gjelder dramatikk så blir det vel terningkast 1 for denne aksjeemisjonen ja
Fint at man er ferdig med dette konvertible lånet. Alltid et potensiale for støy når det skjer selv om det burde ha vært kjent for alle.
Kjøpt 10000 nå. De 5000 siste ligger lavt 17 tallet så får vi se. Jeg tror jeg har lavere inngang enn de fleste nå.
Hvordan kan du vite det?
Er flere som har vært med lenge her nå, sist jeg solgte i fjor, hadde jeg inngang på ca. 5 kr
Jeg mener, over det siste året. Ikke mange aksjene omsatt på disse nivå.
Det siste året så var kursen nede i 10 kr tre ganger, så jo , mange som har kjøpt for mindre enn 17 kr
Vel la oss si over de siste 6 mnder. Siden launch.
Om man går inn i Funcom i disse dager så har man selvfølgelig lavest inngangskurs av de som har kjøpt seg inn siste 6 måneder, siden kursen er den laveste på 6 måneder…