Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Har en kompis som vil inn med 3-400 000. Men han sier han vil vente. Han regner med at kursen vil falle pga emisjonen sist uke…Jeg prøver å forklare, men han er fast bestemt på å være smartere enn meg :slightly_smiling_face:

7 Likes

Når jeg tradet som værst i fjor så kjøpte jeg på yesterday low. Og solgte en viss prosent over det. Hver dag. Ble typ 2-5% per trade av innsatsen.

1 Like

Emisjonen ?

Ja, han leste en børsmelding fra Funcom. Vi har vel alle misforstått noen børsmeldinger :joy:

3 Likes

nnlul

Skvatt litt til, før det slo meg at overføringen av hele skiten til DNB var gjennomført.

4 Likes

Trodde du at ASP hadde klikka helt :wink:?

Ikke helt feil å kalle det en emisjon da :slight_smile:
SSB har denne definisjonen av Aksjeemisjoner:
Omfatter både nytegninger av aksjer, fondsemisjoner og konvertering av gjeld til aksjekapital i aksjeselskaper (AS) og allmennaksjeselskaper (ASA) og for øvrig alle aktiviteter som resulterer i utstedelse av nye aksjer.

Men blir kanskje litt feil å holde igjen 3-400k i frykt for fall pga. den :smile:

1 Like

Tenk kor fett det hadde vært å gått i gymmen med den skjorten der!
#WTB

1 Like

Vil du være kjent som han som må legge kabel etter tunge løft? :slight_smile:

Ler så mye nå at kollegaen min måtte gå :joy:

2 Likes

Det er bare 1 av 10 ting jeg ser potensiale i med den skjorta på en treningssenter :grin:

1 Like

Når det gjelder dramatikk så blir det vel terningkast 1 for denne aksjeemisjonen ja :slight_smile:
Fint at man er ferdig med dette konvertible lånet. Alltid et potensiale for støy når det skjer selv om det burde ha vært kjent for alle.

1 Like

Kjøpt 10000 nå. De 5000 siste ligger lavt 17 tallet så får vi se. Jeg tror jeg har lavere inngang enn de fleste nå.

Hvordan kan du vite det?:wink:

Er flere som har vært med lenge her nå, sist jeg solgte i fjor, hadde jeg inngang på ca. 5 kr :slight_smile:

1 Like

Jeg mener, over det siste året. Ikke mange aksjene omsatt på disse nivå.

Det siste året så var kursen nede i 10 kr tre ganger, så jo , mange som har kjøpt for mindre enn 17 kr :stuck_out_tongue:

2 Likes

Vel la oss si over de siste 6 mnder. Siden launch.

Om man går inn i Funcom i disse dager så har man selvfølgelig lavest inngangskurs av de som har kjøpt seg inn siste 6 måneder, siden kursen er den laveste på 6 måneder…

5 Likes