Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kan du? Volumet var jo fraværende? Satt hele dagen i går for å få 12 000 på lav kurs. Tok 2 timer før jeg fikk en ordre på 12 000 fyllt :laughing:

Lavere enn 2,75? Det er noen som var med på emisjonen som er her…

1 Like

Blir det like dødt idag, så kan du kjøpe 15k av meg til 18 som jeg kjøpte mellom 16.95-17.05🤣

Tenker i perspektiv 1 år. Alle har kjøpt i tur og orden etterhvert som aksjen bikket under 20. Av disse tror jeg at jeg nå sitter med laveste inngang?

Er nok en god del som har kjøpt på ca 10 kr.

Du tenker vel at du har kjøpt billigst etter lanseringen i år, som nok stemmer :slight_smile:

3 Likes

Vi skal vel under robur kurs :slight_smile:

Jeg har snitt på ca 13. Skulle gjerne solgt på 25 og kjøpt tilbake nå, men sitter et år eller to til lett🙂

3 Likes

Da er vel de 15000 til under 18 i boks?

1 Like

Beklageligvis lot jeg meg påvirke. Jeg la meg for lavt og sitter ennå og venter. Dette skulle jo være dritlett? Likevel har bare 30 000 aksjer blitt solgt her på lav 17. Så da mener dere jeg bare skal kjøpe på Ask? Skal ikke lengre ned likevel?

All erfaring tilsier at når den går så det unna nordover, så når du har råd til det skader det jo ikke å hjelpe den opp litt slik at diverse roboter får noe å tygge på.

2 Likes

Aktien går ner under låg volym (obs blå just nu) vilket är positivt. Vi vet mycket väl att när väl det smäller till med omsättning så kan den likväl gå upp 1-2 nok på en intradag.

1 Like

Når Robur gikk inn da gikk denne opp mer enn 20% og etter-effekten var formidabel…, hva når andre store aktører også finner denne intressant ? :shushing_face:

Kanskje jeg burde kjøpe 7000 på Ask og legge inn 8000 som et bid til senere på dagen? Noen råd?

Behold pengene i banken, ikke invester i aksjer, og kos deg videre i hverdagen.

2 Likes

Haha, enig Cagey2

Oi. Hadde ikke ventet den reaksjonen.

1 Like

Tror du får om duBAre leGGER deg på 17.15.

1 Like

Tar rådet fra tidligere i dag. Legger meg lavere.

Det er i hvert fall noen som kjøper på ask. En må jo det ellers får en jo ikke aksjer! Ikke mange 100 aksjer som er mulig å kjøpe uten at kursen går flere prosent… uff så vanskelig ass…

:wink:

Denne er nå på halv pris til funcom aksjonærer only. Laup og kjaupSX385

2 Likes