Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Hadde på følelsen at det ville komme en dump i dag, men jobbet nattevakt så turte ikke legge inn ordre uten å få fulgt med. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet igjen, mens sjefen sjøl kan ta seg en tur på byen i Bergen med nye tradingpenger…

Det er jo ingen som er interessert i å kjøpe så da fortsetter det bare ned da? Halvannen mnd til release, oppgang kommer noen dager før, dette kan bli stygt før det blir bedre, jeg fatter ingenting. Analysen til baby på 11 kroner, helt tullete men hva er ikke tullete om dagen??

Edit: hvis @alex skal få sin våte drøm om 12 kroner oppfylt, da skulle man ønske man hadde ubegrenset med penger å dytte inn :see_no_evil:

1 Like

Sånn, nå kan vi vente oss et skikkelig rally opp til 19,50 før MYZ-lansering👍🏻

2 Likes

Det er jo ikke så lenge til disse dumpene skal kjøpes tilbake. Takk for billige aksjer. :slight_smile:

Sorry folkens

bare selg

men jeg er unshakable…

Vi skal opp til MYZ.

5 Likes

La oss gå for 15 i dag ikke mange aksjer som skal til

1 Like

Hvis ikke folk ser hva som foregår så vil de rett og slett ikke se.

5 Likes

Da burde vel alle spamme stockwatch og be om en forklaring på hva som skjer?

Dumperen har blitt avslørt!

1 Like

Tok 1k til på 16,7

2 Likes

Drøm og drøm. Det er vel mere et mareritt. Et scenario der man er på emisjonskurs. Men på 12 vil jeg nok snitte skikkelig ned og legge aksjene i skuffen.

2 Likes

Man skal ikke se bort fra at kursene havner på 17.50+ i dag, det har korrigert kraftig opp ett par dager nå mot slutten, det er ingen småsparere som har stått bak de, men det kan jo selvfølgelig være samme vedkommende som dumpet i dag? Jeg har bestilt liste og forslår noen gjør det feks onsdag?

3 Likes

nærmer oss 100 K her nå

1 Like

Slutter på 17,00 eller 16,50 alt ettersom hva som er bestemt - tipper førstnevnte. Det skal selvfølgelig ikke være slik som dette - men slik er det, og slik forblir det inntil rette myndigheter ettergår handelen eller andre med kapital yter motstand.

1 Like

Kanskje vi går ned til 12, og så får vi et heidundranes rally opp til 16.50 når MYZ kommer, hvem vet.

Det er i så fall 30 % opp, og det er ikke gal avkastning.

2 Likes

Klarte ikke holde meg lenger. Tok 7400 Bull X2.

3 Likes

Ja galskap å selge på disse nivåer. Hvem gjør egentlig det? Svært få… Det er kjøpe en skal gjøre her selvfølgelig! Bare å kanalisere max midler!

2 Likes

Helt enig, funcom har beveget seg kraftig opp i forkant av hver eneste release de har gjort tidligere så historiske data er på vår side. Spm er bare når sirkuset starter. Mitt inntrykk er at investorer venter så lenge som mulig med å posisjonere seg. Største usikkerhet i mine øyne er verdens børser, får håpe de holder stand for da skal nok funcom opp.

Jeg vil også anta at en del svenske investorer vil ta plass når hypen begynner. 100 bagger tar seg av hegnar. Trengs nytt blod inn i aksjen for å få sirkuset igang igjen.

1 Like

100k aksjer? Voksent

1 Like

Og så er det fortsatt helt uforståelig at ikke flere både store og små investorer får øynene opp for Funcom og deres mega turnaround… i hvert fall når en ser hvor mye annet søppel og høyrisk som det kastes penger etter på børser rundt om!