Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det er vel å sette seg ned med litt popkorn til dette på mandag. Forsåvidt kan det være interessant å se hva han drar frem av faktiske tall, men tviler på at det er noe bedre enn tallknusinga til @Christian og en del andre her inne

1 Like

4 Likes

Er ikke de mest kjent for overhodet ikke å bry seg?

Nå er det vel mest fiktive tall han er kjent for :wink:

Liten tro på at det blir bedre enn tallknusinga til @Christian men har stor tro på at tallene blir bedre/større :relaxed:

2 Likes

Fatter ikke hvorfor dere gir den mannen et øyeblikks oppmerskomhet engang. Makan til jåshøne skal man lete lenge etter.

3 Likes

Vi må slutte på 17,98 i dag om vi skal holde Morti’s 20 øre pr dag skjema. Jeg har troa;-)

5 Likes

Fikk kjøpt 3000 aksjer til i dag på 16.97, glad jeg ikke hoppet inn i går, men for en gangs skyld klarte å ha litt is i magen. Aldri hatt flere Funcomaksjer enn jeg har per i dag, og sjeldent sittet mer komfortabelt enn jeg gjør akkurat nå. Nå kan rally omsider starte :slight_smile:

5 Likes

Hur frustrerande det än må vara på dump-dagar i situationen Funcom befinner sig i, så är det viktigt att påminna sig om att caset är oförändrat!

Det enda som ändrat sig sedan insiderköpen är att uppsidan har vuxit :rocket:

1 Like

Desto flere som fyller på og forhåpentligvis ønsker å sitte lenger enn nesa rekker blir det mindre aksjer å leke med.

3 Likes

Har nettopp fylt opp, magefølelsen har aldri vert bedre :slight_smile:

1 Like

Önskar att jag hade pengar för att köpa mera… men är fullastad iaf. :wink:
Kursen är så styrd att det kliar i ögat när man tittar på det. :grin:

vem är den här 100bagger nissen?

her er en ressurspage;

3 Likes

ajdå… vilken otur då att jag inte är medlem i svenska kyrkan längre om det är gud vi pratar om!. analys på 5 nok incoming? :smiley: “djävulens analys”

Prøv 50nok så er du nok nærme. 50 før nyttår.

Spennende å se om bagger’n slår til nå. Han har kapital nok til å bevege kursen. Og er en slags bjellesau i funcom.

5 Likes

Vel. Det pleier å være mye snakk og lite handling…

1 Like

DUMP… igen :smiley:

1kr nedgang ja, fortreffelig.

Siste kjangs å kjøpe før kursen løper. Nå brygger det til rally. 50 før jul! Komikveld… :roll_eyes: