Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Handelen i dag er Stockwatch mat - igjen. Absurd pretrade på 17.00 etter gårsdagens close på 17,70+, salgspost på 17,00 slettes sekundet før åpning, pump på minivolum opp til 18,00, før det dumpes ned til 16, etterfulgt med 100k sperre på 17.

2 Likes

Flott å få brukt de siste slantene på 17 blank🤘🏼

2 Likes

Hadde “håpet” på 12, men får kjøpe mer på 17 eller under. Jeg har også litt kapital til gode. Kjøpte i dag.

1 Like

Grunnen til at man ikke sitter i denne aksjen :roll_eyes:surt for de som venter på oppgang. Muligheter for de med cash

Fy fader for en åpenbar trading / manipulasjon.

I hele går kjøp kjøp kjøp for å få den opp, dump på toppen, sperre på 17 forsøk på å kjøpe seg inn igjen.

Nei jeg kjøpte mer nå.

OPP OPP OPP!

gjenta etter meg

OPP OPP OPP!

9 Likes

Det er lenge igjen til MYZ.

Den kan vake her nede på 16/17 en hel mnd til…

Lite trolig :slight_smile:

Maks én runde eller to igjen med dette igjen nå.

MYZ beta inom 2 veckor

1 Like

Om det smeller 1 uke før eller 3 uker før vet ingen. Men når det skjer, går den vel over 20 på noen få dager…

Jeg tipper at denne fasen er ferdig fredag 2. november, eller når MYZ beta starter. Men jeg har egentlig tro på at man kan få en siste skvis enda lenger ned. Uansett er jeg ferdig lasta, så det har ingenting med meg å gjøre.

image

Ja allt man kan hoppas på är ju personen/personerna bakom går samma öde som Einar Ass
eller värre…

Börja ju bli lagom tröttsamt, hur fungera de med anonym handel går de inte ens få ut loggar efter stängning?

Hadde en følelse når jeg våknet i dag. Forbannet være altså.

Ta ut lister og sjekke på dager som i dag, så rapportere til stockwatch, eneste mulighet.

Jeg vil tippe det er en eller flere som følger forumet her som koser seg greit med denne tradingen og hvor irriterte flere blir. Det er ne mulighet å hindre dette og det er å kjøpe de tradingaksjene som er i omløp og ikke bruke stopp loss.

2 Likes

Tenker det er ASP som står bak denne og.

Vann er vått :cloud_with_rain:

2 Likes

Jeg tipper Bagger kommer med analysen sin i dag :wink: blir gøy dette

1 Like

Det er bare til å sende mail til;

[email protected]

Må nok vente til over helga :frowning:

2 Likes

Bare tull…psykologi…Tror jeg

2 Likes