Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Syns nå det var ett begredelig veddemål. 20 + ser vi jo selvfølgelig. Hadde vært bedre om han sa 25 før nyttår. Men det kom jo fra en svenske så forstår jo greiene :joy::joy::man_shrugging:

Du slipper 17 tallet. Skal ned på 16 istedet…

Som du ser er jeg mer optimistisk. Tror fortsatt vi kan se 30+ før 1. januar 2019 med vellykket MYZ-launch.

Edit: WTF, hvem stod opp i dag og bare, «nei nå skal jeg selge alt jeg har til 17-blank».

5 Likes

Nå, du er vel ikke det. Nacho hatt? Du må nok ta en "double or nothing " på han svensken. Skrotum Piercing om vi ikke runder 25?

Noen andre som har på følelsen at noe skjer snart?

Ja Mutant beta kommer ila 2 uker.

Tenkte nå mest på kursen

Skal man ha 100.000 aksjer så er vi fort oppe i rangen 18,50 og etablert kjøpsbrudd

Beta kommer, full launch kommer. Q3 kommer. Mye vil skje med kursen. Er bare å lene seg tilbake og nyte det som skjer.

Er ganske sikker vi ser 25 før 4 des.

Edit. Hva feiler det folk egentlig?

1 Like

Eg lider av tom lommebok… Beklager! :disappointed_relieved:

Det er ikke “folk”, det er - i realiteten - null volum og en robot som handler med seg selv :wink:

Vedkommende bak nevnte :robot: kan man derimot stille spørsmålstegn med. Men dette er slik det har vært i aksjen i lang tid allerede.

Der kom dumpen igjen ja.

Kjøpte visst på 16.91 jeg nå. Hva er RT? Jeg er ute på oppdrag nå

RT 17,00.
Noen som dumpa og la sperre på 100k+ på 17 blank.

1 Like

Rt 17.000

1 Like

tipper vi ser 18 tallet i løpet av dagen;-)

Fikk 1115 på 17,10 pluss jeg kjøpte 2000 til på 17 :sunglasses:

2 Likes

Jeg var sikker på at det var dette Bagger har ventet på. Blir overrasket om ikke han kjøper den sperra.

Sperre er et sundt tegn, det viser jo at noen vil inn koste hva det koster vil ;D

Den sperra blir ikke gammel…