Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Upvotes plix: https://www.reddit.com/r/Games/comments/9p8iig/what_is_mutant_year_zero_road_to_eden/

2 Likes

Se der ja!!

Capture

Link til saken

(god middag!)

6 Likes

Hvorfor synker da kursen i activision med 8,7%?

Var jo noen syke salgstall på 3 dager. Mulig pga fortnite`s vekst?

Overreaksjon på forventninger de siste dagene, overreaksjon ned nå? Er i hvert fall en mulig tolkning.

Både activision og blizzard ble visstnok nedgradert pga fortnites vekst

Offtopic :

Mye pga forventninger til nytt diablo på kommende blizzcon. Som de var ute idag og sa at de ikke skulle lansere enda

Nedgradert pga fornite. Selger black ops for 500 mill $ på 3 dager :ok_hand:

Oppfordrer alle til å oppmuntre på forskjellige sosiale medier, som Facebook og lignende i kveld, vedrørende denne gratis helgen og rabatten på 40% av Conan Exiles som starter i dag :tada: ! Anbefale dem spillet og oppfordre til å støtte Norsk spill industri :joystick: :wink:

1 Like

Macd + brudd er på trappene. Skal svare tidligere innlegg rundt diskusjon om Funcom 2019, har ikke hatt tid

+18 øre i dag Morti, litt bak skjema, men absolutt godkjent. satser på 22 øre i morgen, så er vi i rute igjen;-)

2 Likes

Que pasa?

Barclay’s upgrades Activision on Call of Duty buzz

Barclays: Activision Blizzard Is The Next Key Battle Royale Player

Analyst Ryan Gee upgraded Activision Blizzard from Equal Weight to Overweightand raised the price target from $79 to $86.

1 Like

Husene ser på det forskjellig visstnok

Bank of America nedgraderte Electronic Arts (EA) og Activision Blizzard grunnet konkurrenten Fortnites utrolige vekst.

Fortnite er et skytespill laget av selskapet Epic Games, som er deleid (40 prosent) av den kinesiske internettgiganten Tencent.

Meglerhuset senker kursmålet for EA fra 159 til 126 dollar, og Activision fikk kursmålet redusert fra 84 til 77 dollar, skriver CNBC.

1 Like

Kanske är Asp som dumpar? Följer ju de flesta gamingbolag, köp innan release och dumpa efter…

1 Like

Jeg kan i hvert fall melde om at en kompis av meg kjøpte for 100 000 kroner på 17.20 i dag :).

Takk meg ved å trykke på hjertet under her :blush::heart:

18 Likes

Det er han som skal takke.

8 Likes

Ja han har takket allerede. Sitter til lansering minimum. Bare 19 til fra dere så er det ikke tradingaksjer å få tak i lengre :). Si i fra hvis dere får venner med på å få fjerne litt tradingaksjer også da. Jeg får nok en til. Så trenger 18 da…

Kom igjen nå! Countdown til 20 :sunglasses:

2 Likes

Vet om en liten mill. som skal inn snart :trumpet:

Edit: Make that 2.

9 Likes

Den gikk vel opp nesten 40 øre første dagen så vi har nå litt å gå på, på plussiden enda. 3 dager på rad nå :wink:

4 Likes

Aksjen stengte for øvrig 2 øre over inngangskursen til CFO - som kom inn mye lavere enn de andre innsiderne på 20,-

Trolig litt oppside som gjenstår :wink:

Svenskene som er igjen har trua:

8 Likes

du vet att activision och blizzard är samma bolag va?

1 Like

Krysser fingre på å slippe å se 17 igjen på en stund etter i morgen.

1 Like