Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Nyhet må enten være oppkjøp eller info om nytt spill. Det er 0 interesse nå.

Det, eller analysedekning. Eventuelt andre med stor kapitalkraft inn som er innforstått med handelen og gir motstand. Ingen av delene er sannsynlig på kort sikt.

Nei, triste saker. Forumet her kjøper tydeligvis hele tiden også men det monner ikke al verden. Men som de sies, selskapet er trolig mer verdt enn hva kurs tilsier, gitt de fortsetter den gode jobben. Det kan fort gå opp både 1 og 3 kroner på den rette nyheten, før det dumpes igjen.

hehe dype lommer

2 Likes

Jeg tror ett forum av denne størrelsen er vel og bra for handel og spesielt for å finne nye prospekter, men med så mange som trader og skal være lurere enn naboen så kan det nok på papirer som feks Funcom bidra til situasjonen vi ser i dagens handel. Jeg tror dette snart blåser over og at det i årene fremover vil bli en annen situasjon hvor det er flere ting å følge med på av utgivelser som vil gi mindre dødtid.

1 Like

Kan man ikke se nedgangen i Funcom, og den lave kjøpsviljen, i sammenheng med markedet generelt?

1 Like

For guds skyld. Det har ikke vært så liten kjøpsinteresse i Funcom siden før Jebsen kom inn i bildet i 2016. Det handler om alt annet enn “markedet generelt”.

Det hjelper ikke at gaming fikk en liiiiten fik av trusselen om kinesisk sensur, eller at enkelte frykter en korreksjon innen neste 12 måneder, men dette betyr så forsvinnende lite i det faktum at ingen vil kjøpe Funcom.

Slapp av…

vent til desember

La traderne blakke seg - - han som dumpet 30 K på 16.20 sliter nå

Ser ikke ut til at det blir trigge stopplos lenger.De som sitter nå er seig :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

Jeg bare undres situasjonen om markedet generelt fortsetter ferden nedover. Funcom er jo på ingen måte skjermet. Hvor skal kjøpsviljen komme fra?

Tror vi får en liten boost når betan til MYZ slippes.

2 Likes

Dette skjer før hver lansering…

Hvor er kjøperne???** etc etc

bare vent

1 Like

880 000 aksjer byttet hender på 20 kr

bare vent

Ja fra en som aldri selger, eller for å si det på en annen måte, den meste trofaste og stabile aksjonæren vi har

1 Like

det sitter en gjeng og shorter… 0.5% av selskapet så er du utenfor short registeret.

6,5 mill kroner per short (0,005*mcap) … blir for nedtur av det om du rotter deg sammen med noen flere…

Tja, kanskje.

Og vi dykker videre nedover… Aldri i verden om 16 holder stand. Får ta å kose litt med missnøyen i dag og da😥

Kommer jeg ut i null på lav 18 før nyttår mon tro :confounded:…(Jada det går nok fint)

Volumet ned er jo peanøtter, men det kreves nok betydelig høyere volum på vei opp. Er usikker på om vi får det volumet som trengs…

Spøker for 20 ved MYZ…:ghost:

Kan man ta lån på nordnet på funcom nå? Noen som vet?

Hvor er @Cirmes med betryggende ord i dag :confused:

10 % belåningsgrad hos Nordnet. Pareto vurderer sin i disse dager, DNB har 40 %.

1 Like