Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Noen selger systematisk ned kursen med en robot - ferdig snakka. Går i minus når 80 prosent av handlene er på bid med 4 aksjer.

Hvem kan benytte roboter? Er det bare å leie en om du har mye penger?

Er du storfisk kan du godt ha programvaren selv. Vanligste er at du lar eks. Pareto gjøre jobben:

http://www.paretosec.no/aktuelt?itemId=Aktuelt:715

Hadde ikke handelen vært anonym kunne man sett om det var samme PAS-NON opplegg som i 2017.

1 Like

OSEBX ned 1.95%

Jeg begynte å kjøpe litt. Vil være med på hype-rally. Kanskje litt tidlig så får fylle på til uken om den går mer ned. Til en viss sum selvfølgelig. Helt innenfor wedgen min der den falt til i dag.

3 Likes

Tycker varken det var nån speciell nedgång att tala om idag. I synnerhet inte med en sån volym… blir nog spännande dagar vi går tillmötes! :blush:

1 Like

Extremt låg omsättning i pappret alltså.

Noen som har omsetning/kursutviklingoversikt i ukene før Exiles ble sluppet ut av EA?

1 Like

Håller 16?

Dupper vi under 16 så øker jeg litt til :slight_smile:

1 Like

14 neste ser det ut til. Så rally til 19? :face_with_raised_eyebrow:

Det hadde vært noe. “Rally” til langt under innsidekjøpskurser og fortsatt prising av selskapet som skrot.

1 Like

Nesten ikke volum, så lett å vippe ned kursen. :smiley:

Er det rolig i noen uker til så skal vi sikkert en krone til ned minst, dette er komiske greier

Hvis en hvis person bestemmer seg så kan han kjøre kursen ned 1 krone på en dag.

Tar 1000 til på 16,3 vist noen vil selge :wink:

Med volymen vi har nu så kan jag köra ner kursen en krona typ :smile:

Tenker vi fort skal ned til 14 kroner om det ikke kommer noe kjøpsinteresse her. Hvem tjener egentlig på dette?

Og hvorfor er det NULL kjøpsinteresse i Funcom?

Hvorfor er volumet borte når selskapet ENDELIG har blitt robust, blitt kvitt gjeld og har en dyp pipeline?

Jo - det er fordi ingen investorer GIDDER å røre papiret i all den tid ALLE bevegelser er PUMP-DUMP uavhengig av fundamental utvikling og fortegn på nyheter.

Det er tragisk at én person har ødelagt papiret fullstendig. Og sågar kommer her på TI og klager sin nød over “lite volum og interesse”.

Lykke til i Sverige og på frierferd - dette er et stygt eksempel på børs.

4 Likes

Skal vei ikke rare nyheten til før det blir litt action…