Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Tja, tror ikke du skjønner sammenhengen. Kina går ass, fond vekter ned i spill, det blør over på Funcom.

Aksjen kommer , de har solid pipe, solid inntjenning. Hva er egentlig problemet?

1 Like

Poenget mitt er svensken som ropte ut at Kina gikk 4%. So What. Hvis det var spill bransjen som trakk indeksen så hadde jeg forstått det. Satt på spissen

1 Like

Det handler om å se hele bildet. hadde Kina vært ned 10% skal jeg love deg at Funcom også hadde åpnet rødt.

1 Like

ser hellre rally i världen än börsslakt.

1 Like

Funcom gikk jo ned med resten av sektoren etter nyheten fra Kina. Da er det naturlig å tenke at funcom blir med opp igjen i et lettelses-rally. That’s what, I guess.

I dag blir det vel opp fordi opp.

1 Like

Mens kursen holdes gissel av :robot: på 17-blank, så kan vi glede oss over hvor høyt nivået iblant er på HO-banter:

3 Likes

vad hände med 100baggers 30k köp från i fredagS?

Takker for 5000 aksjer til i dag. 16.90 snitt. Disse var også solgt på 20.45 begynner å bli en knallbra trade.

8 Likes

Den er jeg helt med på. Poenget mitt er at for tiden så lever kursen sitt eget liv helt uavhengig hva som skjer ellers i verden.

Da har du ikke fulgt mye med på andre spillaksjer.

Nei nå trenger vi et Baggerrally her snart. opp, opp opp;-)

Er det ingen er i besittelse av midler som tar opp kampen mot disse trollene?

er dette representerande for kvaliteten? I så fall blir det øl, pocorn og HO i kveld! :laughing:

Begynner å ta seg opp igjen - den 12-ganger-bannede sinnadansken er sågar tilbake:

1 Like

Jeg er litt lat i dag, så jeg tenkte vi kunne ha en liten poll på hva slags omsetning (Revenue) Funcom klarte å nå i Q3 2018:

  • 1 MUSD
  • 2 MUSD
  • 3 MUSD
  • 4 MUSD
  • 5 MUSD
  • 6 MUSD
  • 7 MUSD
  • 8 MUSD
  • 9 MUSD
  • 10 MUSD
  • 11 MUSD
  • 12 MUSD
  • 13 MUSD
  • 14 MUSD
  • 15 MUSD

0 stemmegivere

2 Likes

Blir lite mörkrädd att största delen här tror på så högt som 10 musd. Vill gärna se hur ni räknat i så fall?

1 Like

Gidder du å fjerne innlegget ditt inntil vi har ca en dag med input? :stuck_out_tongue:

2 Likes

OK, da er det fjernet. Litt kjedelig dag på børsen i dag, så ble litt utålmodig;-)

2 Likes

Trodde vi var ferdig med 16 tallet i dag :disappointed: Vet noen noe mer enn oss dødlige her :thinking: