Jepp. Men gikk litt ut da og inn igjen…
Uff. Dette minner litt om exiten til en annen kar her inne før jul i fjor
Neida, ikke tvangssalg.
“aldri kjøp for mer en du har råd til”…
Kloke ord, lett å bli for ivrig, har kjent på den selv mange ganger hehe.
Helt sant. Jeg hadde nok ikke gitt meg hadde det ikke vært for kona og formen min generelt…
Og ligg unna X2 og alle andre gearing / short produkter.
Du blir likvidert!
Tenker på det daglig. Hopper på om den detter ned på 14… Aldri gjort det før.
Bruke huset som sikkerhet
Nei nei nei, ikke bruk hus som sikkerhet.
Uansett hva dere finner på, sørg for at kone og barn kan fortsette livet sitt. Så får du spise havregryn i et år selv…
Tja, giring med gode sikkerhetsmarginer er noe man med hell kan benytte i denne aksjen. Særlig i tider som dette når litt «unike» kjøpsmuligheter oppstår.
Jeg er uenig.
Kjøp heller mer. Giring er gambling av penger du ikke har!
*edit; eneste jeg kan være enig i er dersom du har store lite likvide midler, så kan du evnt geare mot de så fremt du ikke blir ruinert av å måtte selge.
Da er vi uenige - men kontekst er jo alt. Girer du litt på en stor beholdning er det verste som skjer at noe må selges for å komme innenfor igjen
Edit: så tilføyningen din, da er vi enige lell.
Jævlig trist å måtte selge på disse latterlige nivåene.
Men vær så snill - ikke spre dritt og negativitet.
Ja solgt alt. Sikkert ikke så smart men andre ting veier mer nå. Jeg prøvde å holde ut så lenge jeg orket.
Du hadde over 1 mill aksjer eller var det snakk om 100 k?
Jeg satt over 50 prosent minus (les: stort tap før jul i fjor). Etter det solgte jeg med pen gevinst på en av toppene a la 24,5, og pyntet på snittet med ymse virkemidler.
Kjipt å høre at det gikk litt skeis, buddy. I Funcom er det 110% kjennskap til caset og tålmodighet som gjelder.
Takk. Samme som skjedde med meg det men solgte meg ikke godt nok ut på 20 tallet desverre.
Hadde 214tusen aksjer.
Og de er solgt siste uken?
Jeg forsøker bare å se om det kan ha påvirket kursen noe spesielt i det siste.
Nei, alt ble solgt idag… Med hvordan de ble solgt lignet på hvordan ordrene var de andre dagene aksjen gikk ned også…