Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Verdt å høre på

Han hadde noen formler og tanker rundt salg første uke/mnd/år i snitt osv.

3 Likes

Dette var i går, det samme var dette:

hahaah

:joy:

Edit: Dagens lykketall er 15,596 :robot:

6 Likes

Herlig 1 øre opp fra mitt siste kjøp👌

1 Like

250 000 kjøpt – er ikke det omlag 3,750-4,00 mill avhengig av prisen du fikk i dag?

Trodde du hadde 1.5 mill klar?

Hei hei, ikke spør meg da :sweat_smile:

Har endret syn på dette etter at jeg har studert ståa i verden og Funcoms stadige misser gjør meg ikke videre optimistisk.

Alright - takk for at du ikke dumpet alle aksjene dine i hodet på oss da :wink:

Dersom du faktisk gikk ut i dag, noe alt tyder på at du gjorde - etter å ha vært udelt positiv i lang tid - så er sannsynligheten ikke ubetydelig for at du solgte på bunnen før nyttår.

7 Likes

Enig jeg @Aksjerik. 2 millionersmissen Conan Exiles var det som fikk koppen til å renne over for min del.

7 Likes

Jeg har hatt trua og har det delvis enda. Jeg har så jeg klarer meg men jeg orker ikke tenke tanken på å tape mer. Jeg har ikke et godt liv med disse bekymringene. Jeg har sendt utallige mailer til Funcom uten å få et eneste svar på spm mine og jeg er bekymret med tilstanden til selskapet og verden generelt. Beklager folkens, litt trist :cry:

2 Likes

du har helt rett, alt håp er ute. du fikk overbevist meg, så nå har jeg lagt ut mine aksjer til salg på 25kr :grin:

12 Likes

Hvor mye har du i funcom for tiden da?

Om du nå tror vi er på vei ned så vent på en bounce back ?

Du, jeg har nok solgt meg ut men mulig jeg kommer inn igjen ved en senere anledning. Jeg hadde nok mer aksjer enn de fleste her tror jeg.

1 Like

Ja da er altså den beste medisin og spre tvil og fortvilelse for en "overpriset " aksje som du har mer en nok av ?

Så i går da du postet om at de som kjøper kan tjene godt osv… var det bare for å få noen til å kjøpe dine aksjer?

Eller solgte du alt i dag?

1 Like

Fikk hjelp til å få solgt i dag…

Ouch. Den svir?

Du har vel vært med siden godt oppå 20 og med sekssifra antall?

Håper du vinner tilbake på oppgangen senere.

Stop loss ?

Derfor den åpnet på 15.2 i dag?

Nei det ble gjort etter det. Fikk hjelp av banken.

Tvangs salg?