Verdt å høre på
Han hadde noen formler og tanker rundt salg første uke/mnd/år i snitt osv.
Verdt å høre på
Han hadde noen formler og tanker rundt salg første uke/mnd/år i snitt osv.
Dette var i går, det samme var dette:
Edit: Dagens lykketall er 15,596
Herlig 1 øre opp fra mitt siste kjøp👌
250 000 kjøpt – er ikke det omlag 3,750-4,00 mill avhengig av prisen du fikk i dag?
Trodde du hadde 1.5 mill klar?
Hei hei, ikke spør meg da
Har endret syn på dette etter at jeg har studert ståa i verden og Funcoms stadige misser gjør meg ikke videre optimistisk.
Alright - takk for at du ikke dumpet alle aksjene dine i hodet på oss da
Dersom du faktisk gikk ut i dag, noe alt tyder på at du gjorde - etter å ha vært udelt positiv i lang tid - så er sannsynligheten ikke ubetydelig for at du solgte på bunnen før nyttår.
Enig jeg @Aksjerik. 2 millionersmissen Conan Exiles var det som fikk koppen til å renne over for min del.
Jeg har hatt trua og har det delvis enda. Jeg har så jeg klarer meg men jeg orker ikke tenke tanken på å tape mer. Jeg har ikke et godt liv med disse bekymringene. Jeg har sendt utallige mailer til Funcom uten å få et eneste svar på spm mine og jeg er bekymret med tilstanden til selskapet og verden generelt. Beklager folkens, litt trist
du har helt rett, alt håp er ute. du fikk overbevist meg, så nå har jeg lagt ut mine aksjer til salg på 25kr
Hvor mye har du i funcom for tiden da?
Om du nå tror vi er på vei ned så vent på en bounce back ?
Du, jeg har nok solgt meg ut men mulig jeg kommer inn igjen ved en senere anledning. Jeg hadde nok mer aksjer enn de fleste her tror jeg.
Ja da er altså den beste medisin og spre tvil og fortvilelse for en "overpriset " aksje som du har mer en nok av ?
Så i går da du postet om at de som kjøper kan tjene godt osv… var det bare for å få noen til å kjøpe dine aksjer?
Eller solgte du alt i dag?
Fikk hjelp til å få solgt i dag…
Ouch. Den svir?
Du har vel vært med siden godt oppå 20 og med sekssifra antall?
Håper du vinner tilbake på oppgangen senere.
Stop loss ?
Derfor den åpnet på 15.2 i dag?
Nei det ble gjort etter det. Fikk hjelp av banken.
Tvangs salg?