Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg tror deg ikke fordi det virker helt uforståelig at en person som synes ha svært lite greie på børs generelt og Funcom spesielt klarer å smelle inn 4 millioner for så å “trenge hjelp” av megler til å selge på noe som etter alle solemerker er en bunn…

1 Like

Du kjenner ikke alle omstendighetene rundt det.

Staten dekker 1/3

2 Likes

Nei selvfølgelig gjør jeg ikke det… men enten så har du blitt lurt trill rundt og burde gå rettslig etter vedkomne eller så trenger du økonomisk verge…

Edit: Om du i det hele tatt snakker sant da

Jeg tror på fyren, faktisk. Vært litt halvbekymra underveis også :neutral_face:

3 Likes

Jeg orker ikke mer rett og slett og jeg tror ikke krakket er over. Du får bare godta svaret eller tro hva du vil, helt opp til deg det.

2 Likes

Skrevet 10:54 - var jammen ikke langt unna!

2 Likes

Jeg blir oppriktig trist av å lese historien din. Og nesten enda mer deprimerende er at det et sted sitter en grisk jævel og godter seg skikkelig av slike skjebner. Håper du lander på beina igjen fort!

10 Likes

Men du… siden du likevel mest sannsynlig kommer til å kjøpe deg inn igjen noen kroner høyere, hvorfor ikke ringe megler i morgen tidlig å smelle det inn igjen?! Med mindre statene krakker i løpet av kvelden da… Så får du vært med på oppturen også!

1 Like

Mulig men å være long i aksjer er jeg nok ferdig med tror jeg. Livet med aksjer er et helvete synes jeg. Jeg blir veldig negativt preget av det og jeg blir veldig redusert og livet mister mye sin verdi ved å være så glad i penger. En dyr lærdom men jeg kommer nok sterkere ut av det., lært en hel del…

2 Likes

Hva med å forsøke å være litt mindre cocky og litt mer sympatisk?

6 Likes

Gjør det du føler det mest vel med, buddy :+1:

3 Likes

Det er det jeg må fokusere på nå ja :wink:

1 Like

Du gjør ditt valg ut fra dine forutsetninger. Går det på følelser og tryggheten løs så er exit fort fornuftig tror jeg.

Forøvrig til deg @cagey2, når du på sedvanlig bastant vis synes at salget…

fordi dette…

Så synes jeg det passer å minne om at dine tidligere råd også kan fremstå ganske dumme i ettertid:
Som denne fra 19.okt da kursen var på 17-tallet…

Eller 12.okt da du omtalte 17ish som verst tenkelige utgang:

Eller 17 sept da du snakket om idiotene som solgte på 18-tallet:

Eller 13. sept da du lovte ukeslutt over 20 som isteden ble tur rett ned til i dag…

Greit å ikke bli så eplekjekk at du ikke ser deg selv i speilet i det hele tatt :wink:

18 Likes

Hvilken adresse sendte du til ? Jeg har sendt en del mailer til Funcom de siste 7 årene og har alltid fått et svar ( selv om de ikke alltid kommer med svaret jeg vil ha )

5 Likes

Du har ikke vurdert å gå inn med mindre cash slik at du ikke mister søvnen når det er så mye volatilitet som det har vært i det siste ?

3 Likes

Disse for det meste: investor@funcom.com, oles@funcom.com, erling@funcom.com og support@funcom.com

Er vel ingen som søker sympati på et aksjeforum? Hallo? :laughing:

1 Like

Alt det er jo riktig. Om en selger på 17 eller 15, omtrent like dumt. At aksjen er under 20 skyldes en rekke svært spesielle forhold. Med mindre du er daytrader gir det INGEN mening å selge enten nærmere launch av MYZ eller på mye høyere kurser. Den som sier noe annet meler enten sin egen kake eller har rettbog slett ikke greie på dette…

2 Likes

Nei men det betyr ikke at det er greit å opptre usympatisk.