Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg er nå forøvrig nedi 478+K aksjer (etter spleis), så da er jeg tilbake til den opprinnelige planen om å sitte long med Ca. 500K aksjer :thinking: :joy:
Det kommer til å bli hyggelig de neste 12-36 Mnd.
Risk/Reward forholdet er fra mitt ståsted - penger på gaten!

13 Likes

Ja det var litt lite aksjer du :joy:

1 Like

Jises christ da! Driver folk å rane banker i fritida eller?? :joy::joy::joy:

1 Like

Burde gjort det på 2-tallet i så fall. Beina på bordet nå - blir 2018 et så godt år jeg tror og håper for Funcom, så kan vi se kurser i rangen ~30-40 kroner :money_mouth_face:

30 kroner er bare 2 kroner fra hod i februar ifjor. Og nå har vi jo andre ting også på gang i 2018. Hadde vært fornøyd med 30 uansett jeg

Vi burde ha ligget på 18-19 kroner nå og ventet på oppgangen. Ikke her nede på 14 tallet… Så det så!

2 Likes

Absolutt - men desto fortere sprenger kursen igjennom 20 kroner på tur opp :wink:

DA vet vi hvem som sponser Tekinvest FunParty 2018! :stuck_out_tongue:

1 Like

Vi er faktisk helt innenfor her vi ligger. Bare å vente 95dager til payday!

1 Like

image

6 Likes

Stemmer godt at denne kommer nå, de motok vel aksjene sine i går?

1 Like

Hvordan tenker du og andre på salg midt i hypen?

Sett at vi tidlig skjønner at CE vil selge flere millioner kopier i 2018… Hva skjer da?

Robur har ökat efter emissionen !!

8 Likes

Da vil jo prisen justere seg, det vil være en bonus. Husk at CE ikke er eneste triggeren her. DEt finnes MANGE flere proffe aktører som investerer i spillbransjen og de har i stor grad unngått Funcom. Til nå.

1 Like

Nettopp - det er det som er så artig. Kurspotensialet er vanvittig hvis Funcom treffer med - si - 3 av 5 baller på mål og gjør fete publishing-/oppkjøpsavtaler :rocket:

Funcom nå er som å padle ned Klondyke elva. Bare at vannet er tusenlapper. :money_mouth_face:

5 Likes

Missar ni att Robur ökat efter sin investering?

1 Like

HAr ikke sett det før du skrev det nå ;D

1 Like

De har vel ikke økt?

289 652 610 / 5 * 11,74% = 6.801.043 ~~ 6.800.000

Er du sikker på det? De andre emisjonsaksjene er ikke gitt ut enda.

2 Likes