Der er vi om ikke annet enig
Ja, jeg logger av. Kunne godt ha satset litt men det er ikke bare penga men hva det gjør med meg, det er ikke verdt det. Lykke til folkens
Fint köptryck idag, nu drar vi uppåt
Det beste tipset hvis porteføljen gjør at man sover dårlig om natta, er å gå ned på mengden penger man har på børs. Tror det også gjør det lettere å ta riktige beslutninger når man ikke har for mye “skin in the game” .
Da er jeg inne med 30% legger de i skuffen. Jeg har alltid hatt klokketroen på MYZ og har veddet med @Paddy80. MYZ er grunnen til kjøpet mitt, ikke så mye pga CE.
Får vel si at jeg bare MÅTTE løfte denne litt opp idag
Takk;-)
For all del. " No må markedet forstå at Funcom er saker! Den gangen her må det snu. 25,- 30,- 35,-"
Kanskje? Kanskje ikkje…
Snart blir det “Null, grabben”…? Det er dit TA alltid peker.
Hehe, ja det kan du seie. Poenget var ikkje å innfisere denne flotte tråden med TA piss…
Men snarare oppsummere litt korleis stemninga har vert sidan Mai.
Uansett kor skråsikre enkelte er (og eg sjølv har vore/er) på at prisen skal opp, så må det betydelig kjøpsinterresse til. Den vil ein kunne sjå på handelsvolumet og prisen i aksjen (TA).
Der har du meg. Vært med fra toppen. Nå snur det, nei nå snur det. Nei. Nå. Nå snur det… …
Akkuratt!
Eg anbefaller ikke å selge, berre sånn at det er sagt.
Trur ikkje 16,- er ein dårleg pris heller.
Men som sagt - Babyrage sin strategiguide frå topp til botn.
Jepp, iflg skyen, så skulle man ikke ha vært inne siden 18,14
(X9-rød hadde vært under X26-mørkerød et par dager, men først 5. september gikk F26-blå under kursen)
Tilbake til emnet for tråden!
Hehe fair nok…
Our recommendation is to post a trending meme once a month or during the holidays to lighten the mood. If done tastefully, memes can help you boost engagement online.
Feil, det er forskjell på meninger på kanten og regelrett mobbing. Dette er sistnevnte og ikke greit.
Minner om at jeg åpnet rallysesongen like før close på fredag