Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Der er vi om ikke annet enig :sweat_smile:

1 Like

Ja, jeg logger av. Kunne godt ha satset litt men det er ikke bare penga men hva det gjør med meg, det er ikke verdt det. Lykke til folkens

2 Likes

Fint köptryck idag, nu drar vi uppåt

Det beste tipset hvis porteføljen gjør at man sover dårlig om natta, er å gå ned på mengden penger man har på børs. Tror det også gjør det lettere å ta riktige beslutninger når man ikke har for mye “skin in the game” .

2 Likes

Da er jeg inne med 30% :grinning::face_with_symbols_over_mouth: legger de i skuffen. Jeg har alltid hatt klokketroen på MYZ og har veddet med @Paddy80. MYZ er grunnen til kjøpet mitt, ikke så mye pga CE.

Får vel si at jeg bare MÅTTE løfte denne litt opp idag :joy:

7 Likes

Takk;-)

13 Likes

For all del. " No må markedet forstå at Funcom er saker! Den gangen her må det snu. 25,- 30,- 35,-"

Kanskje? Kanskje ikkje…

5 Likes

Snart blir det “Null, grabben”…? Det er dit TA alltid peker.

Hehe, ja det kan du seie. Poenget var ikkje å innfisere denne flotte tråden med TA piss…
Men snarare oppsummere litt korleis stemninga har vert sidan Mai.

Uansett kor skråsikre enkelte er (og eg sjølv har vore/er) på at prisen skal opp, så må det betydelig kjøpsinterresse til. Den vil ein kunne sjå på handelsvolumet og prisen i aksjen (TA).

3 Likes

Der har du meg. Vært med fra toppen. Nå snur det, nei nå snur det. Nei. Nå. Nå snur det… …

Nei men seriøst:

7 Likes

Akkuratt! :joy:

Eg anbefaller ikke å selge, berre sånn at det er sagt. :slight_smile:
Trur ikkje 16,- er ein dårleg pris heller.

:dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar:
Men som sagt - Babyrage sin strategiguide frå topp til botn.
:dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar::dollar:

2 Likes

Jepp, iflg skyen, så skulle man ikke ha vært inne siden 18,14 :stuck_out_tongue:

(X9-rød hadde vært under X26-mørkerød et par dager, men først 5. september gikk F26-blå under kursen)

1 Like

Tilbake til emnet for tråden!

Hehe fair nok…

Our recommendation is to post a trending meme once a month or during the holidays to lighten the mood. If done tastefully, memes can help you boost engagement online.

1 Like

Feil, det er forskjell på meninger på kanten og regelrett mobbing. Dette er sistnevnte og ikke greit.

5 Likes

Minner om at jeg åpnet rallysesongen like før close på fredag :checkered_flag::red_car::checkered_flag:

4 Likes