Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Prima eksempel på hvordan psykologien i markedet fungerer!

Men var det en pretrade i dag?

DEt var ordrene før åpning, da er det ofte VM i teite ordre.

1 Like

Mao. ingen utførte handler?

Ordreboka til Funcom er for øvrig som du sier helt uinteressant opp til sekundet før åpning.

Edit: Ser vi er enige! Var en faktisk pretrade her i forrige uke (typ 1 krone under close dagen før), derfor jeg spurte :slight_smile:

Bingo, folk slenger ut ordre som trekkes før åpning.

Er nok det som ligger i pipen og forhåpentligvis at det virkelig skal slå til folk handler på her nå. Er nå min mening da :slight_smile: Er ikke noen gamer, men har fulgt aksjen en god stund og har virkelig trua på FUNCOM. Takker for mange gode innspill fra dere som virkelig kjenner spillindustrien.

God helg.

3 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @h3nk1 (1822 likes)
  1. @Christian (1041 likes)

[quote=“Christian, post:380106, topic:7084”]

1. @Evilfreud (592 likes)

Resten av topp 10:

1. @anon91440261 (566 likes)

2. @Krafer (481 likes)

3. @koe (420 likes)

4. @Paddy80 (390 likes)

5. @Dweller (359 likes)

6. @Pablo (320 likes)

7. @antzzo (309 likes)

Gratulerer!

3 Likes

Var det idag demoen ble sluppet? Tenkte teste den ut.

Mandag.

1 Like

Ryker 18,50 i dag mon tro?:wink:

2 Likes

Ikke mange som selger nå. sliter med å få kjøpt.

Aldri skjønt hva folk mener når de sier sånt. Det ligger 12k aksjer synlig opp til 18.25. Hvor mye skal de ha?

2 Likes

Kanskje BankID er nede?

1 Like

Evt er det DNB. De streiker jo konsekvent.

Fikk kjøpt de siste jeg skulle ha til slutt👍 Nå kan det bare begynne;-)

1 Like

Ser flere spekulerer att vi topper på rundt 21 kr denne gangen. Jeg mener att 21 er altfor beskjedent. Tror vi kommer til å snuse på årsbeste. Rundt 4/12.

6 Likes

Press Release: Funcom releases a new video for the game “Mutant Year Zero: Road to Ede

In today’s press release Funcom announces a brand-new video for the game “Mutant
Year Zero: Road to Eden” taking you behind the scenes on the development of the
game, where lead developers from The Bearded Ladies explain the tactical combat
aspect of the game.

The game, which is available for pre-order on buy.mutantyearzero.com will, as
previously communicated, be released 4 December 2018 on PC, Xbox One and
PlayStation 4.

This tactical adventure game is developed by The Bearded Ladies and published by
Funcom through a Development Support and Publishing Agreement.

To read the full press release, please visit the “News Section” of the Funcom
website: http://pr.funcom.com/latest_news

Badhoevedorp, The Netherlands, 1 November 2018

Funcom N.V.

Ekstern link: https://newsweb.oslobors.no/message/462578

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181101.OBI.20181101S55

8 Likes
22 Likes

Krysser fingra for at konsollversjonene blir like bra som PC-versjonen ser ut til å bli, og at ikke dialogen fra fiender og sånt blir for ensformig. Spillet ser faktisk jææævlig bra ut. Veldig mye små detaljer der som tyder på at de har lagt sjela si i det. Sånt liker jeg.

11 Likes

“It’s crazy to think that in just a few weeks’ time people will be playing our game,” says CEO Haraldur Thormundsson at The Bearded Ladies. “We’ve put our heart and soul into this project, it’s the game we always wanted to make, and we’re incredibly proud of what we’ve been able to achieve. We still have some time left to fine-tune and polish off the pointy bits, but it’s a great feeling being in the home stretch.”

:moneybag: :money_with_wings: :moneybag:

Jeg synes dette har luktet som en aldri så liten blockbuster hele veien, og jo mer vi får se av spillet jo mer blir det inntrykket forsterket.

Deilig med en skikkelig godfølelse forut for spillslipp. Slik følte jeg det aldeles ikke for CE.

16 Likes